Smagning i midt- og vestjylland?

More
19 years 10 months ago #1086 by Towle
Som nyudsprunget malteser med kun 10-12 flasker i skabet (mestensdels Kvickly-tilbud), føler man sig jo lidt hudløs i dette forum og ganske ydmyg over den ekspertise der lægges for dagen. Altvidende entusiast bliver jeg nok aldrig, men jeg vil da gerne smage nogle flere whiskies. Til 3-400+ kroner pr. flaske er der imidlertid grænser for hvor meget jeg kan og vil spendere og det er vel lidt overkill at indkøbe hele flasker af 10-20 nye whiskies om måneden, blot for at få nye indtryk(?).

1. Bliver der nogensinde afholdt smagninger i det midt- og vestjyske (Skive, Viborg, Nykøbing)?

2. Kan der købes sortimenter, evt. i halve flasker?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1087 by dmwa
Dansk Maltwhisky Akademi afholder den 26. august 2004 smagning på Sevel Kro. Et arrangement med kromad.

Tilmelding til Sevel Kro eller Dansk Maltwhisky Akademi

Dansk Maltwhisky Akademi har både et 5x20 cl sæt plus andre 33 cl flasker - se nærmere på www.dmwa.dk under webbutik / Signatory

God vind med din nye interesse!

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming Gerhardt-Pedersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1088 by Towle

Dansk Maltwhisky Akademi afholder den 26. august 2004 smagning på Sevel Kro. Et arrangement med kromad.

Det lyder da dejligt. Jeg og min konen vil gerne deltage. Kan der oplyses noget om hvilket sortiment der er på programmet, samt arrangementets pris?

Dansk Maltwhisky Akademi har både et 5x20 cl sæt plus andre 33 cl flasker - se nærmere på www.dmwa.dk under webbutik / Signatory

Jeg kan ikke se 5x20 cl. sættet. Kan man blive blind af at drikke whisky? :wink:

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1089 by dmwa
Undskyld - står under div. whisky

Selve smageprogrammet er ikke fastlagt endnu - skal checke pris af med Sevel Kro

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1091 by sixsquare
Hej Kurt.

Jeg kan i øvrigt anbefale smagningskalendrene på både Whiskynyt.dk og www.sixsquare.dk .

Der finder du hele tiden omfattende lister om whiskysmagninger i hele landet.

Slainthe
Jens Albagaard
Sixsquare.dk


Læs flere whiskynyheder på www.sixsquare.dk !!!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1093 by MacNiels
Hej Kurt

Whiskysmagninger er helt bestemt en god maade at laere nye malts at kende paa. Et sted hvor du maaske kan finde lidt hjaelp til smagninger / klub er hos www.whiskylauget.dk
Ang. halve flasker, saa er det bare om at kontakte alle de fremragende whisky butikker i Danmark og de kan helt sikkert guide dig i hvad der er vaerd at proeve.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.254 seconds