Lowland smagning i Århus!!

More
19 years 11 months ago #1120 by BH
Nu er scotspain ´s lowland smagning i Århus aflyst pga. for få tilmeldinger. Kan det virkelig passe at der ikke er større interesse for sådan en smagning i landets næststørste by??

Heldigvis vil Stig da forsøge at holde en anden smagning på samme tidspunkt og sted, så er det jo bare at håbe på at der er nok interesse for det!! Desværre bliver det ikke til noget med lowlandsmagningen og muligheden for at prøve noget anderledes som åbentbart ikke har den store interesse.

Mvh. Bjarne Hagen

Bjarne Hagen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 11 months ago #1121 by Towle
Replied by Towle on topic Lowland smagning i Århus!!
Bjarne Hagen skrev:

Nu er scotspain ´s lowland smagning i Århus aflyst pga. for få tilmeldinger. Kan det virkelig passe at der ikke er større interesse for sådan en smagning i landets næststørste by??


Det var ualmindeligt s....! Hjælper det noget i sidste øjeblik at tilmelde 2 personer? Vi havde glædet os meget til dette arrangement, men havde ikke lige fået os tilmeldt. Det hele går så stærkt og som nytilkomne udi whiskyens glæder, har vi ikke kunnet overskue alle de muligheder der byder sig. Lowland ville være spændende, synes vi.

Og hvad hvis vi nu kan skaffe en mere, så vi kommer tre? Men selvfølgelig: Hvis der kun var 7 i forvejen, hjælper det jo ikke meget :-(

Venlig hilsen
Kurt og Margrethe Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 11 months ago #1122 by MacLars
Replied by MacLars on topic Lowland smagning i Århus!!
Hej

Det er virkeligt ærgeligt, jeg havde set frem til denne smagning af disse "oversete" lowlands.

Jeg forstår ikke at folk ikke stømmer til, for mig er det vigtigste ved en smagning at smage noget man ellers ikke lige har stående i skabet - men det er åbenbart ikke nok, der skal helst være en masse kendt (Islay fx.) whisky på programmet, måske vi kan få smagningen i en revideret udgave: "Lowland vs. Islay" - hvor den store finale er en røgbombe af karakter fra Islay - så vil folk givetvis vælte ind!

Men som Bjane skriver, så afholder Stig denne aften istedet en anden smagning som nok skal få folk i hus (Whiskymagazines Top 90)

www.scotspain.dk/Smagninger/WMtop90.htm

Så Kurt, fortvivl ikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 11 months ago #1123 by jones
Replied by jones on topic Lowland smagning i Århus!!
Ja, den manglende interesse for Lowlands er skammelig, men næppe overraskende. Jeg ville have væddet med at det blev under 15 tilmeldinger i Århus, men holdt hele tiden fingrene krydset, sendte tilbuddet videre til venner og bekendte, snakkede om det på værsthus, o.s.v.

Nu må vi til gengæld glæde os over Stigs udvalg fra Whisky Magazines Top 10.

Mulighed for at opleve Springbank 35 (kr. 6.500 hos Juul) og Talisker 20 skal man bestemt ikke kimse ad.

Al Jones

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 11 months ago #1149 by karlejnar
Jeg synes også det er kedeligt, at der måtte aflyses. Men klagesange hjæper jo ikke meget nu, det var da bedre om man havde bakket op, når Stig vælger at køre den lange vej herover. Desværre er mange af dem, der skriver her jo nok allerede tilmeldt for længe siden, så det hjælper måske ikke så meget.
Men er jyder mon så meget mere tørve-centerede, at man totalt afviser at få udvidet horisonten med andre slags whisky :?
Ja egentlig er det jo mest kedeligt for dem, der vælger fra. Vi andre skal jo nok får smagt lowland-whisky i en anden sammenhæng.
Smagningen i København er heller ikke fyldt op endnu, så her er der nok også mindre søgning til lowland. De andre smagninger derovre har jo været noget hurtigere udsolgt, så der har måttet arrangeres ekstra smagning.

Men vi glæder os så til en kanon-smagning alligevel - godt initiativ :D

Slainte
Karl Ejnar

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1163 by JimTaggart
Hej alle I whiskyvenner. Ja, vi må væbne os med tålmodighed med Lowlands. Måske kan der sniges et par stykker ind på en af de kommende smagninger. Tak for sidst til de af jer, jeg mødte på Brora-smagningen. Jeg ser frem til det nye arrangement, der lyder til at blive en smagfuld oplevelse.

Venlig hilsen
Lars Knudsen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1164 by stig
Replied by stig on topic Lowland smagning i Århus!!
Hej Lars og I andre,

ja måske vil det være en ide at forsøge igen til efteråret.

Stig

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
19 years 10 months ago #1165 by redlich
Replied by redlich on topic Lowland smagning i Århus!!
Ja, det er nok en god ide, sommerperioden er ikke den letteste at skrabe folk sammen til smagninger i.
Der er åbenbart mange der ikke har orden i deres prioriteter...
Solskin... pfftt.. ;)

Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 10 months ago #1166 by stig
Replied by stig on topic Lowland smagning i Århus!!
Faktisk er det kedeligt på flere måder, idet jeg faktisk synes, at Lowland whisky er helt fantastisk om sommeren. Sidste år prøve jeg at nedkøle et par Bladnochs og Rosebanks til omkring 12 grader, det var bare helt perfekt på en varm sommerdag.

Stig

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
19 years 10 months ago #1167 by redlich
Replied by redlich on topic Lowland smagning i Århus!!
Lowland whisky kan være fantastisk, ikke kun sommeren ;)

Men når vi taler om nedkølet whisky, så har jeg nogle flasker af en dejlig let (knap så røget) Caol Ila, som jeg af og til serverer køleskabskold til fisk, istedet for hvidvin.... Det er fremragende....

Slainthe
Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.290 seconds