Springbank privatfadssmagning

More
11 years 1 month ago #28140 by jones
Til Springbank privatfadssmagning nu på lørdag i Århus er der opstået tre ledige pladser.

Se detaljer her

whiskynyt.dk/index.php/kalender/icalrepe...pringbank-privatfade

Pladserne tildeles de første der melder sig på mailadressen i kalenderomtalen.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28156 by MacNiels
Al, tak for en herlig aften med masser af god Springbank.
Der var ikke nogen der dumpede overhovedet, alle er værd at stifte bekendtskab med igen.
Men sjovt at der er så stor forskel på de to nabo fade fra tyskland, vi ved selvfølgelig ikke om det er samme fad type :-)
Men høj klasse synes jeg hele vejen igennem.

Og så var de ekstra der kom på senere nu heller ikke de værste.
Springbank fra Krügers, en 8 års sherry ting, herlig sag.
Jørns PC9 fra sherry fad.. Den hidtil bedste Port Charlotte jeg har smagt til dato.
SB 21yo (den gamle version) en udsøgt sag

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28160 by TSG
Replied by TSG on topic Springbank privatfadssmagning
Ja tak for en god Springbank eftermiddag.
Høj klasse hele vejen igennem, kunne dog ikke dufte noget da jeg var meget forkølet....Tak Peter ;-).

Ellers var jeg meget taknemmelig over igen at få prøvet Jørns PC MIIIAAUUU den er god. Samt Springbank21 som jo er Hof mærket.

Jeg tog det jeg ikke fik drukket med hjem i små sampel fl. til når jeg ikke er så forkølet....så må jeg dufte dem igen.

Tak for en god eftermiddag Al...vi mår have nogle flere Springbank smagninger.

mvh

Torben

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28161 by TSG
Replied by TSG on topic Springbank privatfadssmagning
Glemte lige Krügers springer....mand den må jeg eje, blød lækker trods sin ad styrke piv godt fad.

T

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28164 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Springbank privatfadssmagning

Glemte lige Krügers springer....mand den må jeg eje, blød lækker trods sin ad styrke piv godt fad.T


Så er du nød til at på whiskyauction.

Jeg var i Rendsborg i fredags og ville gerne have haft en af Krügers super Sherry Springbanks med hjem. De er udsolgt - øv :( . For et par år siden da jeg var dernede med Elmegaardens Whiskylaug havde han er to tre forskellige aftapninger men nu er der nada tilbage. Desværre har jeg drukket det jeg købte dengang :(

Han har dog en anden Springbank "Kaufann des Nordens" mener jeg der stod på etiketten. Den er fra et Bourbon fad (som han fortalte mig havde lækket så der var ikke så mange flasker). Den var ok og en lidt atypisk Springbank men ikke i nærheden af de tidligere Krüger Sherryfads ting fra Springbank.

Han havde dog en forrygende Ledaig som varmt kan anbefales og så der var stadig flasker af Krügers super gode 20 årige Tamdhu.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.225 seconds