Whiskymessen

More
10 years 2 weeks ago - 10 years 2 weeks ago #30455 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Whiskymessen
Sjovt og godt lavet Claus..

Og rart at se at jeg ikke er på over en længere sekvens :-)

Jeg havde også en rigtig god dag på messen.
Messe drengene skal have ros for at stille de danske destillerier op på den ene side ved siden af hinanden.. Godt tænkt og det virkede..
Manglede kun at besøge Stauning, men der var så mange hver gang jeg kom forbi, så jeg droppede det. Havde nu også i forvejen smagt på de aftapninger de havde med.

Ellers fik jeg rigtig god whisky hos Tønden, MacY, FC whisky, Edrington og ikke mindst SMWS.

Et par punkter som nager mig lidt.
Vi udleveret mini Glen Cairn glas.. søde, men tager sgu nok min egne glas med næste gang..
Om folk havde svært ved at holde ved glassene eller om de røg ud af elestikkerne ved jeg ikke, men hold nu op der røg mange glas på gulvet i løbet af dagen..

Rom er fint, men det er bare ved at kvæle mængden af whisky. Hvis det skal fortsætte med samme tendens næste år, lav det om til Rom og whisky messe i stedet.

Og til folkene hos Tønden, i havde en fyr stående med meget trætte arme, giv ham en stol bagved så han ikke bare står ignorer folk der kunne tænke sig at smage de lækre ting i havde med.

Og endnu engang tillykke til Peteys med titlen "Whisky Expert of the Year" og god tur til Orkney.
Om jeg begriber hvor du får den viden fra og kan huske det..

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk
Last edit: 10 years 2 weeks ago by MacNiels.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30458 by Peteys
Replied by Peteys on topic Whiskymessen
Ja men tak for det Niels
Klæbehjernen er jeg født med, så du må spørge mine forældre hvor den kommer fra. Desværre er den selektiv, det er næsten kun whisky og et par andre emner der hænger ved. Men i lørdags var det nu også fint nok.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30460 by Whiskinger
Replied by Whiskinger on topic Whiskymessen

At man så skal betale både for at komme ind, og for drammene. Det kan man så diskutere. Hvis ikke turen var så lang, så var Limburg sku næsten billigere at deltage i.

Men du betaler ligesom for både entre og drammene i Limburg... bare at niveauet er en anelse lavere ;)

Er der nogen jeg skal hilse fra dig? :whistle:

Hilsner, Stefan

PS: Vil der være andre 'danskere' (undskyld hvis jeg skærer alle over en kam nu), som har planlagt et besøg i Limburg om søndagen?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30470 by Peteys
Replied by Peteys on topic Whiskymessen
Begge steder betaler man det drammene er værd. Tror dog lejeindtægterne og reklameudgifterne er noget mindre i Tyskland. Men det er konceptet også.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30473 by Droenert
Replied by Droenert on topic Whiskymessen

Jeg havde også en rigtig god dag på messen.

Vi udleveret mini Glen Cairn glas.. søde, men tager sgu nok min egne glas med næste gang..
Om folk havde svært ved at holde ved glassene eller om de røg ud af elestikkerne ved jeg ikke, men hold nu op der røg mange glas på gulvet i løbet af dagen..

Rom er fint, men det er bare ved at kvæle mængden af whisky. Hvis det skal fortsætte med samme tendens næste år, lav det om til Rom og whisky messe i stedet.


Jeg er helt enig, meget trist med de små glas. Når et nyt også kostede 40 kr så ligende det lidt for meget en fidus.

Men jeg var en af de heldige der havde eget glas med.. det husker jeg også næste år.

Men mange tak for en god messe, jeg glæder mig til den næste.

En dram er altid bedre i godt selskab.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.187 seconds