Smagning på Kruts Karport på Østerbro den 24/6

More
8 years 9 months ago #33071 by MCGlen
Hej med jer,


Det er ikke sikkert, at det er alle der er med på Kruts mailliste. Så derfor viderebringer jeg lige den info jeg har fået her på forummet. Som skrevet før herinde er Peter Kjær tilbage i førersædet hos Kruts. Så der skarp fokus på whisky igen. Bl.a er alle flasker, med ganske få undtagelser, skiftet efter han tog over igen.

Peter skriver:

Invitation til whiskysmagning Onsdag den 24 juni kl. 19-21

Kære whiskyven

For at fejre, at whiskyen er tilbage i højsædet på Kruts Karport har jeg inviteret min gode ven og whisky connaisseur Lars Gregersen til at føre os sikkert igennem en smagning af følgende whiskyer:

1) Glenglassaugh Revival – Single Highland Malt - 50%

2) The Arran Malt 10 Years Old Island – 46%

3) GlenDronach 12 Years Old Single Highland – 43%

4) Douglas of Drumlanrig (Hunter Laing) Craigellachie, 2001 – 12 Years Old Speyside - 55,9% Cask Strength

5) Old Malt Cask (Hunter Laing) Clynlich, 1997 – 16 Years Old Highland 50%

6) Duncan Taylor´s Big Smoke Blended Islay Malt – 46%

Lars har altid en god historie i ærmet og et glimt i øjet, og har mange års erfaring i whiskybranchen.

Pris pr. deltager kr. 250,00

Smagningen holdes naturligvis i vores lokaler på Øster Farimagsgade 12, 2100 København Ø

Vi har plads til 30 gæster. Tilmelding efter først-til-mølle princippet på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Når du har tilmeldt dig får du kontooplysninger til betaling. Du er først tilmeldt når betalingen er registreret på Kruts konto.

Slàinte

Peter

PS! Jeg har ingen aktier i Kruts ;) Synes bare at det er fedt med en whiskybar i København. Udover Liedkøb er der mig bekendt ikke så mange der har et rigtigt godt udvalg.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.145 seconds