Skal jeg åbne...

More
13 years 4 months ago #22164 by Springbank21
Hej gutter, jeg har et lille problem...

Jeg har en flaske købt i london i whiskyexchange butikken. Det er en spyside finest (Glenfarclas) fra limburg whiskyfair 2007. 40 år gammel ser forbandet lækker ud. Jeg skal til at have fundet mig en god jule dram og tænder på at åbne denne. Jeg har dog også 25 - 30 andre at vælge imellem som er åbne.... Jeg vil jo så gerne bare smage denne..... Er der nogen der kan genkende problemet og endnu bedre er der nogen herinde der har smagt denne fl.

Den var mig ret bekostelig da jeg købte den sidste år som den sidste fl. de havde.


mvh


Torben.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 4 months ago #22165 by Duffer
Replied by Duffer on topic Skal jeg åbne...
Du kan åbne den - og hvis du fortryder - kan du bare købe en ny:
www.shop.whiskyfair.com/start/bo ... e1966.html
Whiskyfun gav den 87 point - pris 189 €
Jeg smagte den i Limburg - jeg husker den som udmærket

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 4 months ago #22166 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skal jeg åbne...
Jeg smagte den på Limburg i år, den fik mig ikke helt oppe at køre, men jeg tror jeg havde en dårlig dag (eller dårlig time, whisky smagte mig igen senere på dagen)

Det er en sherrymonster af en whisky

Personligt vil jeg åbne en 5-6 stykker...det er jo kun jul en gang om året. Så holder flaskerne også længere :lol:

Jeg har selv en 40-50 flasker åbne, og der kommer nok 2-3 stykker mere til hen over julen :-)

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 4 months ago #22167 by Springbank21
Replied by Springbank21 on topic Skal jeg åbne...
Fantastisk, tak for de hurtige svar og fedt at man stadig kan købe den hvis jeg nu skulle blive nyforelket på ny.

Tak gutter.

mvh

Torben.


PS: Spændende hjemmeside den dersens whiskyfair....

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 4 months ago #22178 by Ellegaard
Replied by Ellegaard on topic Skal jeg åbne...
Med så mange flasker åbne, sørger I så for at få dem effektivt tømt indenfor et relativt begrænset tidsrum? Jeg har lige nu omkring 10-12 flasker åbne, og jeg synes nogle af dem så småt er begyndt at blive mere sprittede og har mistet lidt karakter efterhånden som de har stået åbne i et stykke tid.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.233 seconds