Den store whiskyundersøgelse 2015

More
8 years 4 months ago #33329 by MCGlen
Må jeg låne en drams tid?

Jeg er ved at lave en større whiskyundersøgelse. Jeg laver undersøgelsen med udgangspunkt i min egen entusiasme og min nysgerrighed overfor hvordan andre entusiaster tænker og handler når vi alle nyder og køber whisky.

Jeg vil gerne bede om lidt af din tid. Måske også mere end lidt, da analysen er forholdsvis lang. Men sæt dig tilrette med noget god whisky og et godt glas indenfor rækkevidde. Så burde analysen ikke tage længere tid end det tager at nyde en dram eller to.

Resultatet af analysen lægges ud på Dansk Whisky Forum, Whiskynyt og andres steder der er relevante. Så kan alle med interesse for whisky få glæde af den og vi kan se om der kommer nogle sjove eller tankevækkende resultater frem. Men det bliver nok først i juleferien at jeg laver selve analysen.

I er velkomne til at videresende linket til whiskynydere som I kender.

I bedes KUN at besvare analysen én gang også hvis I evt. får linket tilsendt flere gange.

Analysen kan udfyldes her:

docs.google.com/forms/d/1eMO8rnK-VC0On75...I24aA3g/formResponse

God fornøjelse og slainte mhath
Karsten

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #33330 by LarsA
Hej Karsten.
Jeg begyndte at besvare din undersøgelse, men måtte desværre opgive undervejs. Problemet er favorit whiskyen, hvor man tilsyneladende kun kan vælge de navne som er på din liste. Det er min favorit desværre ikke. Måske skulle du lige som mange andre steder, lave en option som hedder ikke listed, og så lade respondenterne selv skrive navnet.
Mvh. Lars.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago - 8 years 4 months ago #33331 by MCGlen
Hej Lars,

Jeg har ellers prøvet at gøre listen meget komplet. Men der er jo mange whiskymærker derude. Hvad er det for et mærke?

Ellers undlad at vælge den prioritet du ikke kan udfylde og så forklar det i det sidste kommentarfelt. (Har forklaret det nu i teksten til spørgsmålet - svært at ændre spørgsmål nu hvor testen kører)
Last edit: 8 years 4 months ago by MCGlen. Reason: Uddybende forklaring

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #33332 by LarsA
Hej Karsten.
Ja det er jo svært at gøre sådan en liste komplet, netop derfor bør der efter min opfattelse være mulighed for at respondenterne selv skriver et navn. Helt konkret er det bedste jeg nogensinde har smagt en Karuizawa, og det var den jeg ville skrive som favorit.
Mvh. Lars.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago - 8 years 4 months ago #33333 by MCGlen
Enig. Det var nok lidt overmodigt fra min side. De fleste finder nu nok det de søger, men da det også er "nørderne" jeg henvender mig kommer vi jo langt ud i krogene.

Håber du tager dig tid til at deltage alligevel på et tidspunkt og blot skriver din prioritet i sidste kommentarfelt.

Mvh.


Karsten
Last edit: 8 years 4 months ago by MCGlen. Reason: Tyrkfejl

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #33356 by Legend
Så har jeg besvaret. :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.165 seconds