Kjær & Sommerfeldt - hvad sker der - og svar!

More
18 years 10 months ago #5695 by vad
Hej alle,

Først skiftede K&S til Vignoble, så fik de nyt website og meddeler at "www.singlemalt.dk er lukket, se vores www.kogs.dk " - hvor der ingen nævnelse er for whisky. Jeg blev nervøs og skrev:

Sent: søndag den 22 maj 2005 19:42
To: Gl.Mønt, Butik
Subject: Er I blevet en anden- eller ingenrangs whiskyleverandør?


Hej Kjær & Sommerfeldt,

Hvad sker der med jeres singlemalt.dk? Der var engang, hvor det var
tydeligt, at I var blandt de bedste i Danmark, når det kom til ekspertise,
udvalg og seriøsitet indenfor whisky, for ikke at sige utroligt
konkurrencedygtige hvad angik priser.

Er I helt gået ud af branchen? Jeres website siger, at I slet ikke fører
nogen form for whisky! Jeg rejser gerne den lange vej til K&S, men hvis det
er umuligt at finde ud af, hvad jeres sortiment og priser er, for ikke at
sige Månedens whisky, så ved jeg snart ikke ...

Med venlig hilsen

Jesper Vad
(Århus opland)


Hvortil de (heldigvis :D ) svarer:

Hej Jesper!

Tak for din henvendelse.

Først mange tak for de rosende ord, mht. at være en af de bedste i branchen til singlemalt whisky.
Det vil jeg stadig mene at vi er, tiltrods for at vores web-site ikke virker lige nu og ikke har virket i efterhånden et stykke tid, må vi jo nok indrømme. Det er, så vidt vi i butikken er orienteret, meningen at vores singlemalt.dk også kommer op at køre i år, ligesom vores kogs.dk er kommet op at køre her for nylig, endda i en fornyet udgave, som vi allerede nu har fået meget ros for af vores kunder.
Mht. måneds singlemalt er du meget velkommen til at tilmelde dig vores whisky e-mail nyhedsbrev, hvor vi hver den 1. i måneden sender ud hvad der er månedens singlemalt, samt hvad der ellers måtte være af nyheder.
Jeg håber at det var svar nok på dine spørgsmål og jeg håber, ligesom mange af vores kunder, at vi kommer op at køre igen meget snart og har du ellers nogle spøgsmål er du altid meget velkommen til at kontakte os pr. e-mail eller pr. telefon.

Med venlig hilsen

John Larsen


Kjær & Sommerfeldt
Gammel Mønt 4
DK-1015 København K

Part of V&S

Tel: +45 33 93 34 44
Fax: +45 33 16 01 03
E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Internet: www.kogs.dk


Jeg tænkte at andre - også lettere paranoide - her på gruppen kunne bruge informationen til noget. Vi må jo værne om dem, der har vores dejlige dråber!

--Vad

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5696 by per
Nu har jeg også manglet K&S hjemmeside, men hvis man kommer i deres foretning i Århus ind i mellem, så ved man at ekspertise stadigvæk er til stede i fuldt mål.


Per Kragh

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5698 by Kim_M

Nu har jeg også manglet K&S hjemmeside, men hvis man kommer i deres foretning i Århus ind i mellem, så ved man at ekspertise stadigvæk er til stede i fuldt mål. Per Kragh

Ja fine folk, men desværre har priserne fået et nøk opad. De er IKKE længere billigst på Trøjborg.
Hvem har overtaget den plads?

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5703 by runef

Ja fine folk, men desværre har priserne fået et nøk opad. De er IKKE længere billigst på Trøjborg.
Hvem har overtaget den plads?


Hvem er billigere?? For en der bor på netop Trøjborg, kunne det nemli' være rart at vide, hvem det er du hentyder til :wink:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5704 by Kim_M

Hvem er billigere?? For en der bor på netop Trøjborg, kunne det nemli' være rart at vide, hvem det er du hentyder til :wink:

Det er ikke en hentydning, men et oprigtigt spørgsmål!

Jeg kom med kommentaren, fordi jeg kunne huske at priserne tidligere var lavere i butikken end de er nu. Fx HP 18yo var 513. Nu er den 535 tror jeg nok. Så jeg vil også gerne vide hvem der i dag generelt er billigst.

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5708 by Duffer
K&S / Vignoble i Esbjerg er tonet helt ned.
Sidst jeg var der, havde de erstattet vinduesudstillingen med rødvin.
Og reolen med whisky så ud til at være skrumpet... :cry:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.273 seconds