The Bottlers

More
11 years 10 months ago #26458 by indy
The Bottlers was created by indy
Hejsa Gutter på WhiskyNyt

Er der nogen af jer der ligger inde med noget fra aftapperen "The Bottlers" de vil sælge
er jeg meget interesseret, næsten alle distillerier har interesse, send mig en PM

Håber at høre fra jer :D

Indy

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #26459 by Duffer
Replied by Duffer on topic The Bottlers
Du har måske været til smagning i AWL? :-)
www.aalborgwhiskylaug.dk/Arrange ... gement.htm
Jeg ved ikke om den tidligere danske importør Qualityworld stadig har flasker, men de har haft på et tidspunkt.
Du får dog ikke min anbefaling til at handle hos det suspekte foretagende herfra - send ingen penge forud :-)
Check: www.whiskynyt.dk/index.php?name= ... ic&p=13094
www.whiskynyt.dk/index.php?name= ... pic&t=2771

"A fool and his money are soon parted"
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #26460 by indy
Replied by indy on topic The Bottlers
Åhhhh AWL, det havde været en drøm :lol: , men det er jo kun for medlemmer :( , jeg har ringet til tidlige "qualityworld" men de har ikke mere, var heldig at finde en PE på Whisky.dk.

Tak for hjælpen, jeg søger videre :lol:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 10 months ago #26461 by BigMac
Replied by BigMac on topic The Bottlers

Åhhhh AWL, det havde været en drøm :lol: , men det er jo kun for medlemmer :(


Inden du går i ked-af smiley selvsving, så synes jeg det er på sin plads lige at nævne at det ikke er alle vores smagninger i AWL, som kun er for medlemmer.
Hovedparten af vores smagningerne er - det er korrekt! men fordi vores niveau i AWL gør at vi ofte kun har 1 flaske at sætte på smagning, enten fordi de er udsolgte og/eller at forhandlere ikke vil sælge mere end 1 pr. kunde.
Dog har vi også altid 2-4 smagninger om året hvor ikke-medlemmer har mulighed for at deltage.

Indy, nu ved jeg ikke hvor du bor, men vores medlemskontingent er kun 200,- om året, så hvis man har mulighed for det, så er det ikke en formue for at kunne komme til vores medlems-smagninger.

Vi holder sommerferie nu, men jeg kan lige lufte AWL's Japan smagning d. 16 august for dig:

1. Suntory Yamazaki, NAS, Ex-bourbon cask, 48,2%
2. Suntory Hakushu, NAS, Ex-bourbon cask, 48,2%
3. Suntory Yamazaki, NAS, Ex-sherry cask, 48%
4. Nikka Yoichi, 20år, 52%
5. Nikka Miagikyo, 15år, 45%
6. Hanyu ‘Ichiro's Malt' 20år, 57,5% (Lukket)
7. Kawasaki (grain) 'Ichiro's Choice' 28år, refill sherry, 62,4% (Lukket)
8. Karuizawa 1981, 30år, 57,5%, sherrybutt#6256 (Lukket)

Den smagning alene er værd at melde sig ind for, ikke? :wink:
Desuden kommer der et par andre 'super-guf' smagninger i sep/okt også og så en Islay-smagning i november, som er åben for alle interesserede.

Når nu du er så pjattet med 'The Bottlers' så vil jeg ad lige træde lidt yderligere i det.
Det her var jo vores 2. Bottlers smagning i AWL - den første kan se programmet for her: www.aalborgwhiskylaug.dk/Arrange ... gement.htm
og evaluering for her: www.aalborgwhiskylaug.dk/Arrange ... /point.htm

Til aller sidst kan jeg da også lige nævne - hvis du er på Aalborg egnen - at jeg selv afholder en Port Charlotte smagning Lørdag d. 23/6 kl. 1600.
Det er et åbent arrangement uden om AWL, så der kan du sagtens deltage - se mere i vedhæftede

Mvh
Claus, AWL

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.145 seconds