Skjold Burne???

More
10 years 3 weeks ago #30409 by DanielChristensen
Er der nogen herinde der ved om der er nogle Skjold Burne i Københavnsområdet der har et okay whiskyudvalg?

Har fået noget gavekort, og de jeg lige umiddelbart har besøgt er ikke for spændende.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30413 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Skjold Burne???
Jeg kender kun Skjold Burne i Ballerup, der er en fin butik, der ledes af Flemming, der selv er meget interesseret i skotsk maltwhisky. De har et pænt udvalg og en god betjening.

Der afholdes jævnligt smagninger i butikken (ofte i regi af whiskypartiet.dk, som Flemming er medlem af).

Der er en kommende smagning i april:
us3.campaign-archive2.com/?u=0151a189358...cf200f4&e=4e7c1b8aeb

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago - 10 years 3 weeks ago #30416 by Malteriet
Replied by Malteriet on topic Skjold Burne???
Skulle du komme til Aalborg har de et udmærket. De får i øvrigt varer hjem via Juuls vinhandel, og har flere gange skaffet bestillinger for mig, som ikke lige var på lager - gad vide om ikke også det er tilfældet for dem i København?

Lige en kommentar til lost and found smagningen. De første flasker fra The lost distillery er vel retteligt replicaer og slet ikke så gamle som annoncen umiddelbart giver indtryk af.
Last edit: 10 years 3 weeks ago by Malteriet. Reason: Stavefejl

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30418 by dmwa
Replied by dmwa on topic Skjold Burne???
Muligt at Hazelburn lukkede i 1925 - men den der skal smages, er vel den, som Springbank i dag producerer under navnet Hazelburn?

Synes måske lidt mere information ville være på sin plads. Det er måske ikke forkert, det der står der - men det er absolut også meget vildledende for alle, der ikke ved ret meget ;)

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30420 by karlejnar
Replied by karlejnar on topic Skjold Burne???
Ikke nok med at det er vildledende, det er også fyldt med sjuske-/stavefejl :ohmy:

Personligt synes jeg det tangerer plattenslageri, det folkene bag "Lost Distillery" laver, men det er måske bare mig?

Og annoncen for smagningen burde som Flemming skriver, oplyse om at det er replikaer, ikke whisky fra de for længst lukkede destillerier.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)
The following user(s) said Thank You: Peteys

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago - 10 years 3 weeks ago #30421 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Ja, jeg har set en del om whisky på nettet igennem mine mange år som whiskyfan, men det her tenderer til at være den største omgang svindel jeg nogensinde har set, og det siger en del

Skjold Burne i Ballerup er nok den sidste butik man skal henvende sig til hvis man søger folk der bare har mere end to whiskyhjerneceller

Skam jer

Og til dig whisky(s)nyderen. Du trænger til at møde reelle folk i branchen, du handler klart de forkerte steder. Prøv at gå ind i en butik som Whiskybase i Holland, The Good Spirit Co., Glasgow eller Cadenhead Odense/Edinburgh så møder du folk der ved noget om whisky

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/
Last edit: 10 years 3 weeks ago by Macdeffe.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago - 10 years 3 weeks ago #30422 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Udover Skjold Burne Ballerup er en gang svindlere, så er Lost Distillery som de præsenterer også tvivlsomme. Der er jo overhovedet ingen form for "kvalitetskontrol" på deres produkter. De har ingen uafhængige referencer...

Tænk på hvor lidt den gennemsnitsdanske vinhandler ved om whisky. De skulle ikke undre mig at de ved lige så lidt om vin...

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/
Last edit: 10 years 3 weeks ago by Macdeffe.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30423 by uldall
Replied by uldall on topic Skjold Burne???
Ro på nu Steffen B)

Kender ikke Skjold B. i Ballerup, reklamebanneret for smagningen er Useriøst, men Dennis Klindrup kender jeg kun som en anerkendt Whisky foredragsholder og en god whisky ven privat, har været i hans selskab mange gange, det har Flemming DMWA også.
Om han står bag "spisesedlen" tvivler jeg på.
Men dårligt oplæg er jeg enig i :angry:

Slainteuldall7000

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30425 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Uldall. Du kaldet det "useriøst"

Jeg kalder det løgn og bedrag af værste skuffe

Når ens navn er nævnt i et opslag er man ikke ret amerkendt hos mig, snarere det modsatte. Jeg ved godt at man kan blive hyret til at stå for en smagning uden at stå for oplægget, men ens rygte bliver plettet når man er nævnt i tvivlsomme sammenhænge

Personligt havde jeg sagt fra med det samme

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30429 by DanielChristensen
Replied by DanielChristensen on topic Skjold Burne???
Spændende diskussion jeg lige fik sat i gang :-)

Men så vil jeg da tjekke forretningen ud. Det kan jo sagtens være at udvalget er godt, selvom at han er en fupmager ;-)

Lader desværre ikke til at der rigtig er andre spændende Skjold Burne med mindre man vil tage turen til Jylland...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30434 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Skjold Burne???

Og til dig whisky(s)nyderen. Du trænger til at møde reelle folk i branchen, du handler klart de forkerte steder. Prøv at gå ind i en butik som Whiskybase i Holland, The Good Spirit Co., Glasgow eller Cadenhead Odense/Edinburgh så møder du folk der ved noget om whisky

Steffen


Steffen@ Nu ved du jo ikke, hvor jeg handler, og hvem jeg møder. Hvis det kan glæde dig, kan jeg fortælle at Skjold Burne ikke er min leverandør af whisky, men jeg køber noget vin der fra tid til anden. I den forbindelse har jeg snakket med ejeren, som er en flink fyr, samt set, at der er et rimeligt udvalg whisky - Og det var det, der blev spurgt efter.

Hvad er det i øvrigt, du vil signalere, når du sætter (s) ind i mit alias?


Ellers er jeg enig i, at det er misvisende, hvad der annonceres med. Jeg lagde linket her, for at se, om der ville komme en reaktion.

Daniel@ Du kan roligt besøge butikken, om ikke andet kan du sikkert få en smagsprøve eller to :cheer:

Mvh.
Jørgen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 3 weeks ago #30437 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Hej Jørgen

I tre år har mine blinde øjne læst din signatur som whiskysnyderen :-)

Efter du linkede Lost Unik Douche Bag whisky havde jeg en lejlighed

Nu skylder jeg nok en dram :-)

Jeg kunne bare ikke lade være

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30439 by dmwa
Replied by dmwa on topic Skjold Burne???
Hej alle
"Spændende" diskussion, der kom ud af dette....

Ja - jeg kender Dennis Klindrup ret godt - han er også indehaveren af hjemmesiden www.whiskyportal.com, så absolut en mand, der kender sine whiskies. Om han har været inde over indbydelsen, ved jeg ikke - men han følger måske pt ikke så meget med, da jeg ved, at han har været "ude af byen" den sidste uges tid.

Om det er "useriøst" eller "løgn og bedrag af værste skuffe", vil jeg lade være op til den enkelte - det er vel et temperamentsspørgsmål, men jeg vil give Steffen ret - jeg ville nok reagere, hvis jeg stod som foredragsholder, og så et oplæg som dette. Der er mange måder, at lokke folk ind i butikken på - denne er også efter min mening lige over stregen.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30440 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Det gik galt allerede ved ordet 'unik"

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30466 by Foged
Replied by Foged on topic Skjold Burne???
Kan se vores smagning har fået en del omtale :cheer:

Jeg vil blot lige bringe oplægget til smagningen, så alle kan se hele mailen og ikke kun teaseren.
Jeg mener vi er meget seriøse omkring whisky og andre produkter i butikken, og bliver da lidt ærgelig over at se denne tråd.
Dennis Klindrup skal på ingen måde lastes for teaseren, da den står for min regning.
Jeg kan se ud af denne tråd at teaseren kan misforstås, så jeg er blevet en erfaring rigere ;)

Lost... and found?

Historien om den skotske whiskyindustri er historien om op- og nedture, om pionerer og konglomerater, om rigdom og fallit... kort sagt en yderst farverig historie der har været med til at definere whisky som det er i dag.

Skjold Burne Ballerup inviterer til en aften med gode fortællinger og fantastisk whisky i selskab med Dennis Klindrup fra Smagning.com. Som temaet ”Lost... and found?” antyder skal vi kigge på destillerier som vi har mistet – og måske fået igen, eller i hvert fald stadig har mulighed for at smage.

Destillerinavnene Gerston, Auchnagie og Stratheden siger de færreste noget. Og med god grund – de lukkede i henholdsvis 1882, 1911 og 1926. Et lille firma med det meget passende navn ”The Lost Distillery Company” har dog kigget lidt i historiebøgerne, og har forsøgt at genskabe whiskyen fra de 3 destillerier. Det er gjort ved at udvælge fade fra nulevende skotske destillerier, og sammensætte dem så man kommer frem til dén smag som man formoder de 3 destillerier producerede da de lukkede. Dette er ambitiøs flydende historieskrivning, og det er spændende at smage whisky som det var for over 100 år siden!

Lidt samme historie får vi fra Campeltown, hvos vi skal smage Hazelburn. Destilleriet lukkede i 1925, men Springbank har i nogle år produceret urøget whisky og aftappet det under navnet Hazelburn – som en hyldest til det gamle destilleri.

Andre destillerier er genåbnet efter at have været lukket i kortere eller længere tid. Blandt disse er Glen Keith, som heldigvis blev genåbnet i 2013. Når man har smagt aftenens aftapning fra Berry Bros ved man hvorfor dét var en god ide!

Endelig er der en række destillerier som er lukket i nyere tid, men som vi ikke kommer til at se i produktion igen. Eksempler på disse er Coleburn, Rosebank og det legendariske Port Ellen fra Islay. Bygningerne står ganske vist stadig endnu (i hvert fald til dels), men alt produktionsudstyr er fjernet. Coleburns ejere planlægger at lave et kombineret hotel og event-site i de idylliske omgivelser. Rosebank er til dels lavet om til en restaurant, og Port Ellen lægger bygninger til et malteri. Vi har til denne smagning fundet nogle fantastiske dråber, nemlig en 25 års Coleburn fra 1981, en 26 år gammel Rosebank og intet mindre end Port Ellen PE5. En flottere finale på en historietur gennem skotsk whisky skal man lede længe efter!

Under smagningen besvares spørgsmål som: Hvorfor taler vi om høj- og lavlandswhisky? Er det sandt at dén ingrediens der var mindst af i 1870’ernes whisky var... whisky? Hvad har 500 grå afrikanske papegøjer med whisky at gøre? Hvad betød de franske vinlus for skotsk whisky? Og hvad med den amerikanske forbudstid? Hvorfor blev der bygget og udvidet så meget i 1960’erne og 70’erne- for at lukke destilleriene i 80’erne?

Køb så hurtigt som muligt billet til dig selv og ven der kan bevidne at du var med til smagningen, inden der bliver udsolgt. Vi ses hos Skjold Burne i Ballerup til en fantastisk aften med flydende, gylden og delikat historie!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30467 by bender
Replied by bender on topic Skjold Burne???
Fint indlæg (og forsvar). Man kan så ærgre sig over at Ballerup ligger så langt fra det midtjydske tørvetæppe - ellers var jeg ihvertfald fristet...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago - 10 years 2 weeks ago #30468 by MCGlen
Replied by MCGlen on topic Skjold Burne???
Enig i at teaseren kan LYDE som man skal smage Whisky fra disse nedlagte destillerier.

Men come on! Enhver med bare lidt kendskab til sagerne vil jo vide at det er et NO GO for 350 kr.

Og folk der ikke ved noget om sagerne vil jo nok bare nyde forestillingen alligevel og få en fornuftig oplevelse for 350 kr.

Jeg har smagt 2 Lost Destillery aftapninger hos JUUL's. Det var ganske fint men måske ikke helt value for money til 600 kr. flasken. Jeg tog i hvertfald den Highland Park 18 jeg var gået ind efter. Men trods alt ikke mere end at jeg kunne overveje det igen. Det er trods alt Non-CF. uden E150, samt fornuftige 46% alc på alle aftapninger.


Men det er HELT UDE I HAMPEN at sige at Lost Distillery er useriøst. Det muligt at man ikke kan lide konceptet. Men alt tyder på at de går seriøst til værks og ud fra historiske optegnelser prøver at genskabe et bud på en forsvunden destilleri profil.

Som Whisky interesseret kan jeg da kun synes at det er en sjov øvelse. Og der er kommet et mere end drikkeligt resultat ud af det. Lost Distillery skjuler på ingen måde hvad de er. De foregiver IKKE at det er de ægte gamle whiskyer der er i flasken. Det er blended/vatted malt.

Her er et link til Serge på whiskyfun, der har anmeldt de foreløbigt blends som foretagenet har bragt på markedet:

www.whiskyfun.com/2013/A-little-bag-of-e...t-blended-malts.html
Last edit: 10 years 2 weeks ago by MCGlen.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30469 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???
Folk vil gerne forføres

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30476 by DanielChristensen
Replied by DanielChristensen on topic Skjold Burne???
Når man ser hvad andre smagninger med standardwhiskyer koster, så synes jeg da ikke det er et stort no go at give 350 kr. for en smagning med bla. en gammel Coleburn og Rosebank, og en Port Ellen PE5.

Men det er jo blot min mening...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30479 by bender
Replied by bender on topic Skjold Burne???

Folk vil gerne forføres


Ja, men er forførelse ikke en stor del af nydelsen ved at fortære whisky - og især ved deltagelsen af smagninger???

Faktisk er historiefortælling, anekdoter småløgn, indbildning og mærkværdigheder noget af det der lige præcis (for mig) gør denne hobby særdeles interessant. Køber hellere en flaske med historie end en standard/mængdevare som uden tvivl har højere kvalitet for de samme penge.

At der er flere som gerne vil forføres må man vel kunne se på det antal replikaer, genrejst whisky, "viet" whisky, fusionswhisky, fade som rejser, private fade, finisher osv. osv. Ikke alt har god kvalitet, men måske en "forførelse" som sælger.

Og vi køber det...
Og nyder det...
Og skriver om det...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago - 10 years 2 weeks ago #30480 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Skjold Burne???

Når man ser hvad andre smagninger med standardwhiskyer koster, så synes jeg da ikke det er et stort no go at give 350 kr. for en smagning med bla. en gammel Coleburn og Rosebank, og en Port Ellen PE5.

Men det er jo blot min mening...


Helt enig, prisen er god

Ja, men er forførelse ikke en stor del af nydelsen ved at fortære whisky - og især ved deltagelsen af smagninger???

Faktisk er historiefortælling, anekdoter småløgn, indbildning og mærkværdigheder noget af det der lige præcis (for mig) gør denne hobby særdeles interessant. Køber hellere en flaske med historie end en standard/mængdevare som uden tvivl har højere kvalitet for de samme penge.

At der er flere som gerne vil forføres må man vel kunne se på det antal replikaer, genrejst whisky, "viet" whisky, fusionswhisky, fade som rejser, private fade, finisher osv. osv. Ikke alt har god kvalitet, men måske en "forførelse" som sælger.

Og vi køber det...
Og nyder det...
Og skriver om det...


Jeg må konkludere at vi nok er diametralt modsatte som whiskydrikkere/entusiaster

Jeg interesserer mig for rigtige historier og fakta, og markedsføringshistorier, dem er jeg overhovedet ikke interresert i. For mig handler det om whiskyen er god eller ikke.

Der skal typisk ikke mere til end ordet "unik" før jeg står af :-)

Hvordan flasken ser ud, om det er en fin trækasse, påhæftede historier osv, ser jeg kun som irriterende fordyrende elementer.

Heldigvis er der masser af god whisky tilgængeligt, og så lader jeg alle andre slås om trækasserne og parfumeflaskerne

At der er flere som gerne vil forføres må man vel kunne se på det antal replikaer, genrejst whisky, "viet" whisky, fusionswhisky, fade som rejser, private fade, finisher osv. osv. Ikke alt har god kvalitet, men måske en "forførelse" som sælger.


Det gør det, det siger nok mest om købernes kritiske sans. Jeg har dog intet imod private fade. Udover private fade ejer jeg ikke mange af den type flasker du nævner. Og det er jeg glad for

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/
Last edit: 10 years 2 weeks ago by Macdeffe.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30487 by MCGlen
Replied by MCGlen on topic Skjold Burne???
Hej Daniel,

Måske udtrykte jeg mig ikke klart. Jeg synes at prisen er et stort GO GO.

Men en kender vil vide, at der til den pris IKKE kan være en hel stribe Whiskies fra forlængst lukkede destillerier. Så NO GO er i betydningen at det kan ikke lade sig gøre til den pris. Derfor er snakken om, at folk skulle kunne føle sig snydt til at tro Lost Distilleris whiskies er den "ægte" vare skudt ved siden af.

Så ja, 350 kr. for Port Ellen og Co. + en forhåbentligt god historie er så absolut rimeligt.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 weeks ago #30488 by MCGlen
Replied by MCGlen on topic Skjold Burne???
MacDeffe

Enig i at flaskens indhold er det der tæller i den sidste ende!

Og marketing der bare prøver på at gøre produktet kunstigt lækkert giver jeg heller ikke meget for.

Men så døm også det der kommer på markedet ud fra netop det.

Døm ikke dem der går nye veje på forhånd. Det synes jeg lidt du gør.

Men OK, vi må alle gøre os vores erfaringer og bygge vores principper på det.

Jeg vælger bare at tro på, at der faktisk kan komme noget godt ud af at prøve noget nyt, hvis der ligger seriøse overvejelser bag.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30489 by tdh1
Replied by tdh1 on topic Skjold Burne???
Ralfy har lidt med omkring whisky og marketing.




Husk nu! som Ralfy så klogt siger. Vi (forbrugerne) sidder med de stærkeste kort. Vi afgør om vi gider købe den flotte indpakning og smarte markedsføring.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30490 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Skjold Burne???
Ralfy 1 - 0 Marketing

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30491 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Skjold Burne???
Lidt uden for emne, og så alligevel (fra Nationalmuseets Museumsbutik)



Mon den får ølentusiasterne op af stolene?

:lol: :lol: :lol:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30492 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Skjold Burne???
Egtvedpigens Bryg er vel lavet ud fra hvad de har fundet af urter mm. i graven og så forsøgt at lave en "øl" ud fra dette.
Det er vel ikke meget anderledes end Shackleton's der blev fundet på sydpolen og forsøgt re-produceret.

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30495 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Skjold Burne???
Så vidt jeg ved, foretog man en kemisk analyse af noget indtørret væske fra et drikkekar og på grundlag af det mente, hvad øllet (eller mjød'en) var brygget på. Men det er jo lidt i tråd med "Lost and found" serien - En smag fra fortiden.

;)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 1 week ago #30497 by bender
Replied by bender on topic Skjold Burne???
Synes stadig det er en fed ide med temasmagninger

Eftersom whisky er en gammel sport er det en naturlighed at marketingsafdelingen prøver noget nyt for at få gang i noget salg. Og personligt er jeg meget enig i at kassen/markedsføringen intet vejer i forhold til indholdet. Men det hindrer altså ikke køb af mærkværdigheder.

Men jeg sidder stadig og kigger ned på min kiste med whisky - og undres. Så er man til Mackmyra-smagning - og sidder nu med 2 flasker middelmådig svensk whisky (men jeg kan huske historien af ham der fyren fra Sverige).

Så var man til Benriach - og så kigger man på flasken der kom med hjem... hmm, men Stewart Buchannan havde jo fantastiske beretninger! Ikke just samme smag den flaske har i dag herhjemme! Og sådan fortsatte det. Jeg blev grebet af stemningen, blev forført og købte! Godt man kan grine lidt af sig selv - ellers var det sølle.

A pro pos røverhistorier så er ralfy selv med:

Faktisk lidt sjovt at hans flasker ofte er halvtomme og mens han smager så læser han beskrivelsen op. Han må ha' øvet sig gevaldigt.

Han KUNNE jo gøre videoerne kortere med mindre snak, men jeg lader mig altså forføre af snakken.

Hvis man altid kørte sikkert løb, så drak man vel kun det som alle andre havde rated 90+(?) Og fik man andet i munden var det en stor fejl...

Når nu emnet har skiftet henimod øl og gravballemænd... Jeg fik fat på en rest Sljivowitz der var fadlagret i 25 år. Smagte af rævepis, men vi hyggede os fantastisk med den...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 days ago - 10 years 5 days ago #30531 by Whiskynyderen
Replied by Whiskynyderen on topic Skjold Burne???
Whiskysmagning #25 i maj ved Kim L og Klaus



#25 Fredag den 2. maj 2014 kl. 19:00 – 23:40



Vi mødes hos Skjold Burne Sct. Jacobsvej 1, 2750 Ballerup



Emnet er Cadenhead

Program:

19:00 – Mødetid på Sct. Jacobsvej 1, 2750 Ballerup
19:00 – 19:45 Sandwich
19:45 – 22:00 Whiskysmagning
22:00 – 22:30 Auktion over aftenens whiskyer.
22:30 – 23:30 Traktement & almindelig hygge.
23:30 – 23:40 Oprydning samt afgang.
Tak for i aften og kom godt hjem! S
Medlemmer af Whiskypartiet 2014 pris: 350,- kr.

Gæster: 350,- kr.

(Årskontingent i Partiet: 400,- kr.)



Tilmelding: Betaling skal være registreret senest mandag den 28. april 2014

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - www.whiskypartiet.dk – SMS/Mobil 2099 9482 (McCask)



Indbetaling: MobilPay på 2257 9482 eller

Reg. 1551 Konto nr. 4695102380 (Husk at skrive: #25+ dit navn)



Vinder du i auktionen: skriv: #25A+ dit navn

Husk at overholde tilmeldingsfristen! Og for alle, der har registreret indbetaling så tidligt som tirsdag d. 22. april, er der en gratis ekstradram efter eget valg fra aftenens smagning.



Sláinte

Whiskypartiet
Last edit: 10 years 5 days ago by Whiskynyderen.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.247 seconds