Norse Cask Redlerich - how much?

More
18 years 4 months ago #7112 by Towle
Med fare for at blive til grin, forsøger jeg alligevel:

Er der nogen der har købt Redlerich som fadandel, men har fortrudt? Og hvad er din pris? Kan en flaske 17 års Laphroaig (aftappes 2006) fra det verserende fad indgå i en handel?

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7119 by Allan
Jeg var blandt de første (og de grådige :twisted: ) da Rechlerich 1964 fadet blev sat til salg.
Så jeg har 2 flasker til salg - der kan evt. indgå Jura, Highland Park, Macallan eller andet i en handel, omend det er at foretrække med kontanter.
Der er konstant fade der frister på WhiskyOwner :roll:

Hilsen
Allan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7121 by Towle
Allan skrev:

Jeg var blandt de første (og de grådige :twisted: ) da Rechlerich 1964 fadet blev sat til salg.
Så jeg har 2 flasker til salg - der kan evt. indgå Jura, Highland Park, Macallan eller andet i en handel, omend det er at foretrække med kontanter.
Der er konstant fade der frister på WhiskyOwner :roll:

Jeg er først kommet til senere og nøjes p.t. med mine 20 tønder land (Laphroaigh).

Af dem du nævner har jeg kun en 12 års Highland Park i overskud, så det frister jo nok ikke :wink:

Jeg går ikke ud fra at du ved noget som helst om dagsprisen på Redlerich, så jeg håber at kunne lokke en enkelt flaske fra dig til menneskepenge. Har du en pris? Du er selvfølgelig også velkommen til at sende en privat besked.

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7122 by Duffer
Dagsprisen er 4.700 DKK

www.whiskynyt.dk/index.php?name= ... pic&t=1183

Det er alligevel nogle flasker Highland Park OB 12-års :D

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7124 by Towle
Michael "Duffer" skrev:

Dagsprisen er 4.700 DKK

Joeh, men som den nyligt afdøde, engelske fodboldspiller, George Best, altid sagde: "I spent a lot of money on booze, girls and fast cars -- the rest I squandered" (Jeg har brugt en masse penge på sprut, piger og hurtige biler - resten klattede jeg væk).

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 4 months ago #7181 by mortenjc
Hej

Hvis der er andre der skulle være interesseret så har jeg også en flaske Rechlerich 1964 til salg.

Send en privat besked hvis du er interesseret.

/Morten Jagd Christensen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.278 seconds