Glenfiddich 1972 Private Vinatge

More
15 years 5 months ago #16393 by Gindes
Aftappet i forbindelse med kronpris Frederiks og Marys Bryllup. Nr. 40 ud af 240

Bud modtages.
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 2 months ago #17155 by Itto
jeg ved ikk ehvad sådan en flaske skal koste - men jeg er absolut int!!!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 2 months ago #17158 by Duffer
Golfarne skrev auktionsprisen i en tråd i formiddags

Også denne auction er der en flaske der er udgivet i forbindelse med Frederik og Mary's bryllup. På den sidste auction gik den tilsvarende flaske for 3205 € ca. 24,000 kr.

Link: www.whiskynyt.dk/index.php?name= ... 7149#17149

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 2 months ago #17159 by Hans-Henrik
Der er en ny på whiskyauktion denne gang også, HM202, buddet er pt 431 euro, mon ikke den lander på et mere "fornuftigt" leje denne gang?

Lindes flaske er mig bekendt uden trækasse, det forringer dens værdi betydeligt, men man kan selvfølgelig altid drikke den.. den smager faktisk også godt..

Slainthe
Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 2 months ago #17161 by linnet
Jeg kan da kun give Hans-Henrik ret i at det er ganske fortrinlig whisky at drikke - og det kan kun tilrådes.

forunderligt at en trækasse kan øge værdien af whiskyen - men hvis det skal være så har jeg da en tom kasse stående - den er jo godt nok også nummereret - så det ser måske ikke så godt ud at nummer på flaske og kasse ikke stemmer overens.

Slainthe

Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 2 months ago #17166 by Itto
tjae hvis der ikke er kasse med... såe er jeg måske heller ikke så int. for mig højner det værdien betydeligt når den er komplet.. og altså med kasse hvis den er lev. originalt i kasse.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.262 seconds