Cloc 7 yo Whisky

More
14 years 8 months ago #18622 by perh
Cloc 7 yo Whisky was created by perh
Hej
Jeg er i besiddelse af et par flasker cloc whisky fra DDSF som jeg jeg ikke er interesseret i at drikke, og jeg er ikke samler, er der nogen her i forummet, der ved om sådanne kan sælges og til hvilket prisnivaeu. Jeg har set priser fra 800,- til 15.000,- nævnt, hvad er realistisk..
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #18623 by Duffer
Replied by Duffer on topic Cloc 7 yo Whisky
Prøv at kontakt Ulrik Bertelsen ( www.bertelsen.biz/ ) som har en del kendskab til Cloc.
Ulrik er også oprettet som bruger her på forummet

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #18645 by dmwa
Replied by dmwa on topic Cloc 7 yo Whisky
1) Jeg er absolut interesseret i at Dansk Maltwhisky Akademi kan få en flaske til sin samling
2) Jeg har set dem annonceret til DKK 10-15.000 men mig bekendt er de ikke solgt til den pris
3) Selv om man ikke er samler, så skal de IKKE drikkes (smager i øvrigt heller ikke specielt godt, skulle jeg hilse og sige), men sælges / overdrages til nogle, der virkelig føler for dansk whiskyhistorie

Så hvis de ikke er afsat - så send en privatbesked til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - vi kan eventuelt også formidle et salg til læserne af MALTEN, hvis det har interesse. At sælge på f.eks. Whiskyauction vil jeg ikke umiddelbart tro, vil have den store gevinst, da hovedparten af de købere jo ikke kender CLOC.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI


Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #18648 by Peteys
Replied by Peteys on topic Cloc 7 yo Whisky
Hvis det har interesse
Så er jeg interesseret til en pris under de 900 dkr.
Men så bliver flasken altså åbnet og drukket!

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 8 months ago #18649 by smalle
Replied by smalle on topic Cloc 7 yo Whisky
Du kan prøve at sætte dem til salg på QXL . Men chancen for at de ryger op på 15.000 :!: er nok ikke så stor .

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.155 seconds