måske salg

More
14 years 2 months ago #20180 by Peteys
Replied by Peteys on topic måske salg

Og så er det jo en god idé at give sig til kende, hvad er der at skjule?

MacNiels


Enig!

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #20181 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic måske salg
Jeg syntes der burde skrives en "sticky" guide i tråden salg, ved ikke om det er muligt i det her forum.

Det ses jo en gang imelle at folk forsøger at sælge flasker med urealistiske forventninger. Derudover syntes jeg at evt. sælgere bør påkræves at give et givet minimum af informationer , samt billeder af flasker. Rigtigt mange sælgere forsøger sig på salg via et førsteindlæg

Salg (og køb) af whisky via forummer kan nogle gange være en gråzone, og har bl a været et problem for Whisky Mag's forum (der ikke tillader køb/salg længere af andre grunde dog siger de)

whiskywhiskywhisky.com tillader ikke køb/salg og det er heller ikke noget man ser på bladnoch.co.uk

Macdeffe

PS Jeg syntes ikke køb/salg skal forbydes her

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #20182 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic måske salg
Mcderbjerg/itto kan vist kun takke sig selv for de reaktioner han har fremprovokeret her.....

Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #20184 by Duffer
Replied by Duffer on topic måske salg
Som jeg nævnt før, ville jeg syntes godt om en indgangsvinkel/information til nye forumbrugere.
Det kunne være::
* Et afsnit der beskriver toldreglerne - f.eks under Whisky FAQ - så nye kan få nogle retningslinier og erfarne brugere ikke skal tudes ørene fulde af hvor moralsk forkert det er at købe på nettet
* Et afsnit til køb og salg - f.eks under Whisky FAQ - med en instruktion i hvordan man opnår den bedste "ekspedition" - da enkelte bruger åbenbart har fået forståelsen af at netop deres aftapning er steget 100 % om året siden de købte den i Heathrow Duty Free i 1999.

Når det så er sagt - så får man hvad man beder om.
Er man som nybegynder en anelse ydmyg og vil lytte, får man god behandling.
Har man derimod en opfattelse om at man ved ALT - skal man forvente en reaktion.... :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 2 months ago #20187 by dongregers
Replied by dongregers on topic måske salg

Der er en fejl eller en mangel på hjemmesiden. Købte ihvertfald en i forgårs til 299.95 (tror det var fast pris...) Kunne tilgengæld ikke finde den 16 års

Hvis vi taler om en 18-års Highland Park, OB på 43% som vist på billedet - så har du gjort et kup. Hvis jeg så det tilbud ville jeg købe en kasse. Prisskiltet har sikkert hørt hjemme på en 12-års flaske som i øvrigt også er en god dram.


Jeg tror ikke de har forvekslet den med 12 års, for på bonen går den ind som Highland park 18, og 12'eren koster 279,95. Det kan da godt være at der er en der ikke er god til at sætte priser, men det gør mig ikke noget :D

Havde forøvrigt også købt den i Sverige for en måned siden til 400 kr...(fast pris i systembolaget)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 month ago #20251 by Duffer
Replied by Duffer on topic måske salg

300 kr. i bordershoppen...

Superbilligt - hvis nogen skal derned er jeg aftager til 3 flasker (til egen konsum) :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.220 seconds