XXX

More
9 years 1 week ago - 9 years 1 week ago #32772 by Duffer
XXX was created by Duffer
XXX

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 9 years 1 week ago by Duffer. Reason: Fejl

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago #32785 by Whiskinger
Replied by Whiskinger on topic Port Charlotte 8 (PC8)

Der er vel en forskel på om man har en flaske stående man har købt for 5 år siden, som man nu vil skille sig af til "dagsprisen" og med og to spritnye ens aftapninger

Nåh, det er derfor du kommenterede sådan dengang... jamen, nu forstår jeg. Tak for oplysning!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago - 9 years 1 week ago #32790 by Duffer
Replied by Duffer on topic Port Charlotte 8 (PC8)

Nåh, det er derfor du kommenterede sådan dengang... jamen, nu forstår jeg. Tak for oplysning!

Jeg er ikke helt med på hvad du mener her?
Mener du ikke jeg må sætte noget til salg her? Eller er det tidshorisonten? - PC er aftappet 2009.
Eller er det fordi der var mere end en flaske til salg?

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 9 years 1 week ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago #32797 by Highland
Replied by Highland on topic Port Charlotte 8 (PC8)
Ikke fordi jeg normalt gider at blande mig i andres interne fnidder, men når du (Duffer) vælger at svare på en sådan måde bliver jeg vist lige nødt til at opfriske din hukommelse.

Læs/genlæs venligst indlægget "Ardbeg Uigeadail" i Markedsplads/Sælg postet 3 måneder 3 uger siden.

Så det har nok noget at gøre med din elefante måde hvorpå du, i det ovenstående nævnte indlæg, indikerede at Whiskinger er en gold digger som udelukkende udfører parallelimport af whisky med fortjeneste ved videresalg for øje.

At der så, i følge dit udsagn, er danske banderoler på begge dine PC8 flasker har Whiskinger så meget belejligt valgt at overse.

EOD

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
9 years 1 week ago - 9 years 1 week ago #32799 by Duffer
Replied by Duffer on topic Port Charlotte 8 (PC8)

Så det har nok noget at gøre med din elefante måde hvorpå du, i det ovenstående nævnte indlæg, indikerede at Whiskinger er en gold digger som udelukkende udfører parallelimport af whisky med fortjeneste ved videresalg for øje.

At der så, i følge dit udsagn, er danske banderoler på begge dine PC8 flasker har Whiskinger så meget belejligt valgt at overse.

Tak for opdateringen... :-)

Jeg mener ikke jeg skrev at Whiskinger "udelukkende udfører parallelimport"?

Jeg skrev "Så ryger indlægget ind under "gold digger", som vi har haft uendeligt mange af her på WN.
Det er selvfølgelig en ubekræftet antagelse og skulle det ikke være tilfældet, sletter jeg gerne ovenstående og giver gerne en undskyldning"


Ja, man kan altid diskutere om min udmelding er/var forkert - det kom der vist aldrig en endegyldig udmelding på. Det er nu også mig lige meget...

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 9 years 1 week ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.222 seconds