www.singlemalt-shop.dk

More
17 years 3 months ago #10290 by BenRiach
Hej alle.
Håber i er kommet godt ind i det nye år.

Så er der kommet nyt guf på www.singlemalt-shop.dk :P

Bl.a.:
Benrinnes 1975 Flying Big Ben 31 år til 895 kr
Caol Ila 1995 single malt 10 år Premier Barrel 46% til 625 kr
Bunnahabhain 18 år til 695 kr
Macallan Speymalt 1973 til 1095 kr

Alle (eller i hvert fald de fleste) af whiskierne på denne side ligger i den mere dyrere ende, men der er da mange af dem jeg ikke havde noget imod at betale en god gang mønt for at få hjem i skabet.

Gør jer selv en tjeneste og slå et smut forbi denne fantastiske side.

Slàinthe Mhath
Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 3 months ago #10291 by Duffer
Replied by Duffer on topic www.singlemalt-shop.dk

Bunnahabhain 18 år til 695 kr
Macallan Speymalt 1973 til 1095 kr
Alle (eller i hvert fald de fleste) af whiskierne på denne side ligger i den mere dyrere ende, men der er da mange af dem jeg ikke havde noget imod at betale en god gang mønt for at få hjem i skabet.


Med al respekt for denne (og andre) danske forhandlere, kan Macallan Speymalt købes hos RMW til 750 DKK og Bunna til 540 DKK.
Jeg har ikke selv smagt Speymalt, men ville klart foretrække en "uvandet" version - 40% - så kan der ikke komme mere vand i... :-(

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 3 months ago #10307 by Morten_singlemalt-shop
Jeg kan godt se Macallan speymalt burde være billigere. Det kunne være at vi skulle overveje en anden leverandør til den. Den er iøvrigt allerede udsolgt fra vores leverandør, så den er ikke længere til at købe i shoppen.

Bunnahabhain 18 kan ikke skaffes billigere, heller ikke ved direkte køb fra England. Husk på at der skal porto, dansk moms (+7,5%) og afgifter. Moms og afgifter kan du jo være heldig at slippe for ved selv at købe det derovre, men henter du det hjem via nettet skal du betale det.

Et simpelt regnestykke.
Bunna 18 ex vat. 41,66 £ + porto 5 £ = 513,25kr (kurs 11). + afgift 43= 556,25 + moms= 695 kr.
og her er der endnu ikke afsat noget til fortjeneste:)
Stykprisen kan selvfølgelig forhandles ved indkøb af større partier og det samme gælder porto, men det efterlader ikke meget til butikken.

Det er desværre ikke muligt for danske butikker at overgå de engelske på de whiskies der kun sælger i små mængder.
Vil man ikke acceptere dette, må man jo selv hente hjem og så se om ens samvitighed byder en at betale moms og afgifter :D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 3 months ago #10308 by Macgan
Replied by Macgan on topic www.singlemalt-shop.dk
Hej
Nååå ja, men så er der jo også Skjold Burne også videre :wink:
Se: www.skjoldburne-aarhus.dk/shop/I ... =1&Level=3

Macgan

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.228 seconds