Talisker 57° i Kvickly i dag!

More
13 years 5 months ago #22111 by Ellegaard
I dag (søndag d. 21.) er der tilbud på Talisker 57 ° North for 299 kr. i Kvickly. Begrænset parti, så det er med at slå til mens de stadig har dem på lager. Fås ikke meget billigere.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #22112 by Duffer
Talisker 57 ° North er måske en ikke-typisk, men ganske velsmagende Talisker.
Og absolut et bedre køb end det Kvickly m.fl ellers kan tilbyde.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #22113 by Ellegaard
Jeg så de også havde en Dalwhinnie Distiller's Edition til 299 samme sted, samt en 12-års Glen Elgin til samme pris. Disse var ikke annonceret, så det kan være det var nogle lokale tilbud (Kvickly Sundby). Det er heller ikke nogle dårlige køb, når man nu alligevel har tegnebogen fremme.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #22114 by tdh1
Det er noget bedre end de sædvanlige "standard" tilbud hos Kvickly.

Jeg var selv på rov i Kvickly i Haderslev i dag, hvor det blev til 2 stk. Talisker 57 north og 2 stk. Oban Distillers Edition.

Alle 4 flasker til latterligt billige 1200,- kroner. Man kan jo ikke hente dem i udlandet til den pris :D

Mere af den slags Coop - tak !

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #22115 by Ellegaard

Det er noget bedre end de sædvanlige "standard" tilbud hos Kvickly.

Ja, men jeg synes nu ikke man skal kimse af deres sædvanlige Cragganmore/Dalwhinnie/Caol Ila/Singleton-tilbud. Man får meget whisky for pengene, og det er bestemt ikke dårlige single malts, efter min smag.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 5 months ago #22119 by tdh1

Det er noget bedre end de sædvanlige "standard" tilbud hos Kvickly.

Ja, men jeg synes nu ikke man skal kimse af deres sædvanlige Cragganmore/Dalwhinnie/Caol Ila/Singleton-tilbud. Man får meget whisky for pengene, og det er bestemt ikke dårlige single malts, efter min smag.


Enig det er ikke dårlige whiskyer de plejer at have (bortset fra Singletonen - den kan jeg ikke lide), men det er knap så sjovt at drikke de samme malts hele tiden, så derfor er al variation i Kvicklys knaldtilbud yderst velkommen. Ikke mindst når det er ting som 57 North og Obanen de disker op med.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.215 seconds