Octomore 2

More
13 years 2 months ago #22756 by Larsenal
Octomore 2 was created by Larsenal
Så er der mulighed for lidt røg til vinterferien:

Octomore 2/140ppm til 749kr. hos Vildmedvin.dk

www.vildmedvin.dk/Octomore-5-Yea ... n=Octomore

/Kenneth

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #22809 by FruPedersen
Replied by FruPedersen on topic Octomore 2
Min mand går meget op i whisky og jeg benyttede mig af dette tilbud, da jeg ville give ham en gave her i ferien. Flasken vakte stor begejstring - og hvor er det en vild pris! :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #22810 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Octomore 2
Jeg syntes nu ikke det er særligt vildt.

Eller hentyder du til at prisen er på vej ned på niveauet udenfor landets grænser....det er faktisk vildt :-)

Jeg ved godt at prisniveauet er højere i Danmark, men der er markant forskel på prisforskellen de forskellige importører i DK har

Når nu Fru Pedersen har fået en flaske til 749 så har hun i mine øjne fået den til den pris den burde have kostet som standard

Jeg glæder mig til at den kommer på rigtigt tilbud!

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #22811 by Duffer
Replied by Duffer on topic Octomore 2
Jeg har haft fornøjelsen af at smage den første (som så må hedde Octomore 1.1?) med 132 ppm .
Ingen tvivl om at produktet har en hvis kvalitet bag alle de ppm, men nøgternt set er det stadig kun en 5 år gammel whisky.
Den store tur gennem markedsføringsafdelingen og en speciel indpakning har trukket prisen opad.
I mine øjne er ingen 5-år gammel whisky hverken 1.495 eller 749 kroner værd og det uanset om den er købt herhjemme eller udenlands...
Er man på udkig efter en kvalitetswhisky fra samme destilleri, men med et andet navn og 9 år gammel - har jeg hørt at en sådan kan erhverves for under en plov - hvis man kender fadejeren :-)
Jeg glæder mig til at se om jeg kender ham godt nok... ;-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #22812 by bdujgp
Replied by bdujgp on topic Octomore 2
Det er modtaget :-)

Slainte
Jørn - Fredericia

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #22815 by Larsenal
Replied by Larsenal on topic Octomore 2
Her forsøger man at lette sin belastede samvittighed ved at fremhæve et dansk tilbud, der faktisk kan betale sig... Og så bliver i sure alligevel :-)

Jeg giver jer ret i mange af dine synspunkter. Ung, dyr whisky virker heller ikke tiltalende for mig, ligesom jeg rystes af de avancer, nogle danske importørere må have.

Jeg synes bare ikke, det skal afholde os fra at nævne de tilbud, hvor danskerne endelig kan være med. Det er der ikke meget konstruktivt i.

Slutteligt tillykke til fru Pedersen med den glade mand - det ville jeg også blive, hvis min kone troppede op med en octomore - jeg har kun smagt 3'eren, men det var bestemt en god dram... Til 750kr, i hvert fald :-)

Kenneth

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.151 seconds