Whisky køb i New York

More
10 years 6 months ago #29298 by Nemesis1972
Hejsa.

Min søster tager til New York i denne uge, og hun har lovet at tage et par Bourbon med hjem til mig.
Har haft en George T. Stagg med hjem derover fra i 2008. Den var go, men den tog lang tid at komme igennem.

Er der nogen der kan anbefale et par fine Bourbon flasker, det skal være af en go kvalitet, nogen som koster lidt her i Eu.

Synes at det er lidt svær at finde en go internet butik med et ordenligt sortiment!!!

Da jeg selv var derover, mener jeg at der lå en rigtig fin butik tæt ved Opera huset, kan bare ikke finde den på nettet.

På forhånd tak.

Klaus Andersen

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 6 months ago #29299 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Whisky køb i New York
Ikke meget hjælp herfra, men måske

Nær Wall Street: Lige ved siden af tyren med bronze nosserne lå der en spiritus butik NY Wine Exchange, der havde lidt interresant og billigt på hylderne

Det er ved Bowling Green på Broadway

Park Avenue var lukket mens jeg var der, skulle være en af byens førende, men vist nok dyrt

Bourbon er meget populært i USA for tiden, så man kan godt regne med at der er støvsuget for det meste

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 6 months ago #29310 by Nemesis1972
Replied by Nemesis1972 on topic Whisky køb i New York
Slet ingen der har et bud på, hvad der ville være et godt køb i New York?

Har smagt en del Bourbon, hvor pappy 20år og george t stagg har været gode.
Er der andre som er bedre ?

Denne butik har da et lille udvalg i forhold til mange af de andre butikker....!

www.kdwine.com/

Det er da rystende at der er så mange butikker, som ikke har noget godt på hylderne.

MVH

Klaus

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 6 months ago #29311 by Macdeffe
Replied by Macdeffe on topic Whisky køb i New York

Det er da rystende at der er så mange butikker, som ikke har noget godt på hylderne.


Bourbon er bare blevet for populært derovre :-)

Man skal være heldig for at finde de gode sager. Butikker der har online handel er nok der der er mindst chance

Knob Creek Single Barrel ser da lidt spændende ud på den side du linker til, den har jeg aldrig smagt i den version

www.parkaveliquor.com/ har et lidt større udvalg

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.132 seconds