Kommentar: Kininvie aftapning på vej

More
16 years 1 month ago #14629 by Lading
Til den pris burde de da kun sælge dem i hele kasser....

> Lading <

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14630 by Peteys
Virker lidt som en, "nu skal vi lige ha hevet nogen gode penge hjem på dem inden vi søsætter standarderne fra destilleriet"

Der kommer sku nok en 12, 15 og 18 års inden for et års tid

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 1 month ago #14632 by Towle
Læg mærke til, at prisen er angivet i dollars - ikke i pund, hvilket man vel uvilkårligt regner med, når den skal købes i Heathrow. Med en dollarkurs på 4,95 taler vi altså om 3.465 kr. og ikke 6.887 pundkroner.

Stadig en pæn pris, men ikke uhørt for en eksklusiv aftapning.

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 weeks ago #14678 by bruhns
Jeg har faktisk lige fået nogle flasker af en private cask aftapning af Aldunie, en vatted malt bestående af Kininvie og et splash Balvenie... den gængse måde at beskytte varemærker på og ofte anvendt af Wm Grant. Jeg havde sådan set afskrevet min andel i fadet fordi Wm Grants advokater hævdede at vi kun måtte bruge fadet til blends, men det gik altså i orden til sidst. Fin whisky som sagtens burde kunne aftappes som single malt...

Mange hilsener,
Jakob/Qualityworld

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 3 weeks ago #14682 by Peteys
Ja de ku sagtens aftappe den, hvis de vil.
Men vent og se et par år så skal det nok komme....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14747 by JTH
Jeg kender til rygtet, og så vidt jeg har kunnet finde informationer, så vil de blive solgt under Hazelwood navnet og ikke Kininvie, men jeg kan tage fejl. Jeg ved at der ikke er tale om "Lad os lave nogle hurtige penge" for så var det foregået meget anderledes, og det ligner ikke familieforetagenet. Det er min opfattelse at familieoverhovedet ved et uformelt møde kom til at love Heathrow en lille afaftapning af disse flasker, på trods af at han havde erklæret sig enig i at whisky fra destilleriet Kininvie ikke skulle sælges. Man kan kun håbe at den vil blive almindelig tilgængelig for os dødelige, for whiskyen er vidunderlig og allerede stærkt eftertragtet blandt blendere på trods af destilleriets korte levetid (Juni 1990).

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.210 seconds