Et stort barskab

More
8 years 4 months ago #33349 by Arctic_Viking82
Hej,
Jeg er ny herinde, og kunne tænke mig at få lidt inspiration til et barskab.

Jeg har en større samling Ardbeg, og lidt af hvert andet også, og blev nød til at smide mit gamle barskab ud, da det var for lille.

Jeg kunne tænke mig at høre, hvad folk herinde har gjort?
En ting er at finde en "kasse", der er stærk nok til at indeholde 100+ flasker, men det ville være en fordel, hvis den også var praktisk og til at holde ud at se på :-)

Vh.
E.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #33350 by dmwa
Replied by dmwa on topic Et stort barskab
Du kan i IKEA få et ganske godt og billigt skab. Se www.ikea.com/dk/da/catalog/products/10119206/ - jeg har selv en del stående. Der kan stå ca 5-6 flasker på hver hylde, så 20-25 flasker pr skab. Man kan lægge lys ind, hvis man ønsker det. (så kan man også se støvet :S

God fornøjelse

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #33351 by Arctic_Viking82
Replied by Arctic_Viking82 on topic Et stort barskab
Mange tak for kommentaren.

Men er du ikke bange for om det holder??
Jeg mener, en alm. flaske 0,7L i indpakning vejer ca. 1,5kg, så det stille lidt krav til bæreevne en hylde/skab har.
Et højt og smalt design i glas er også noget jeg kunne få nervøse trækninger af, ved tanken om hvad der kan se hvis man holder fest eller har gæster i det hele tage.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
8 years 4 months ago #33352 by dmwa
Replied by dmwa on topic Et stort barskab
Jeg kan kun sige, at de skabe fra IKEA, som jeg har stående, har kunnet bære... Men det er da klart, at hvis 7 tosser tåger rundt, så er risikoen for at en vælter ind i et skab naturligvis til stede - men hvis du inviterer 7 tosser - så gem flaskerne væk den dag - så er du også sikker på, at de ikke bliver drukket

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.125 seconds