Facebook sponsorerede annoncer

More
11 years 5 months ago #27555 by Macdeffe
Kan være rimeligt irriterende

F. eks dukkede en fra Braunstein op på min væg indeholdende følgende

Braunstein i Køge var Danmarks første mikrodestilleri og står stadig alene med en dansk whisky i handelen. Lørdag 1. december 2012 runder virksomheden 7 år og i den anledning er der åbent hus fra 10 til 14.



Det ville være dejligt hvis man kunne slippe for at læse sådan en omgang løgnehistorier. Føj for den. Det er falsk markedsføring af værste skuffe


Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #27556 by LochLading
Jeg smagte deres newmake i Kolding på messen et år, da jeg forsigtigt prøvede at
spørge ind til deres produkt, havde de ikke "så godt tid" der skulle jo penge i kassen. :huh:

Jeg har aldrig købt et af deres produkter siden.

Henrik

Whisky skal drikkes, det er jo ikke frimærker.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #27560 by Macdeffe
En bidragsyder på dene side købte i et anfald af glædeseufori en tom flaske peated Braunstein sammen med et par venner. Efter 3 års ventetid kom indholdet. De tre andelshavere kom vist lidt op at skændes om hvem der skulle have indholdet. Det var svært at finde aftagere :-). Jeg fik da lov at smage. Men det meste af min dram røg i vasken. Smagte mere af petroleum end whisky. Jeg tror prisen var over 2000,- for 50cl. De er nok glade for det ikke var 70cl.

Jeg holder ham anonym da han er et meget rart menneske der normalt har en ret god evne til at støve fantastiske flasker op. Jeg regner da med fortsat at have en ret stor stjerne hos vedkommende da jeg har bidraget med at han kom af med en del af den sample æselpis han uheldigvis var kommet til at købe.

Destilleriets falske markedsføringer, ringe kvalitet samt urealistiske priser hænger på et eller komisk plan meget godt sammen.

Der var vist også et eller andet med at selvom de havde købt et specifikt flaskenummer, vistnok nr. 100 så kunne de ikke få denne, der ellers stod på købsbeviset.

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #27561 by dklund
*****
og til andre der har været så "heldige" at købe en sådan flaske
sælg den igen den er ikke værd at drikke

Mvh
Dennis Lund

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago - 11 years 5 months ago #27562 by Duffer
Braunstein og Co har vist aldrig haft nogen moralske skrupler.
Og da slet ikke da de stjal hele Master of Malts hjemmeside...
Tyveri af Master of Malts hjemmeside

Braunsteins produkter ligger vel gennemsnitlig et godt stykke under tyske Slyrs, som på en god dag kan hente 60 point :-)

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 11 years 5 months ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago - 11 years 5 months ago #27563 by Duffer

ringe kvalitet samt urealistiske priser hænger på et eller komisk plan meget godt sammen.

Var det ikke noget med at give denne sælger et "fornuftigt bud" som han skriver? :-)
Braunstein på DBA

"A fool and his money are soon parted"
Last edit: 11 years 5 months ago by Duffer.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #27565 by Macdeffe
Jeg ville give 60-70 kr og stadigvæk tænke på om jeg egenrligt ikke kunne få to glas billigere et andet sted

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.177 seconds