Bruichladdich 3D Third Edition

More
17 years 3 months ago #10282 by per
Jeg faldt over dette link om 3D 3. udgave:

www.realmalt.com/prod4web/newprodoct06/pdf/3d3taste.pdf

Er der nogen der har smagt den? Det lyder jo spændende med den Octomore del der skulle være i. Kan den købes i DK.

Per

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 3 months ago #10295 by sparegris
Jeg har følgende i overskud af de nyeste Bruichladdich.: 2 stk. "St. Andrew`s swilcan burn" ( ikke swilcan bridge.!) 16 år 0,5 ltr. 46 % samt 1 stk. Bruichladdich "Norrie Campbell" 0,7 ltr 46 %. (Den med Octomore blandet i.). Man er velkommen til at maile til mig hvis man skulle have int. i at købe disse.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 3 months ago #10296 by Hering
I følge hjemmesiden ( www.nettorvet.dk ), har Coop's Nettorv stadig en række fine Bruichladdich-aftapninger. Efter min mening er 3D2 (Mòine Mhòr) er et kup til prisen (kr. 349,-) - og så er det en af de mindre fortyndede Laddies (ABV 50%).

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #12614 by Chief
Var lige i dag i vores lokale Kvickly for at købe ind til søndags-gæstebud. Faldt til min store glæde over Bruichladdich 3D3 "The Norrie Campbell Tribute Bottling" til kr. 359,00. Købte straks en flaske. :D Den var på tilbud med bl.a. Bruichladdich Rocks (Kr. 249,00) samt Laphroig, The Macallan, Isle of Jura (9 års ???) samt Dalmore.
Nu ved jeg ikke om andre Kvickly har samme tilbud, for vores lokale af slagsen har en initiativrig und mand i spiritusafdelingen, som engang imellem går ud over de sædvanlige Kvickly-tilbud.

Sláinte
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #12616 by Towle
Jeg har aldrig gjort så meget ved Bruichladdich, men nogle af dem på Nettorvet ser da spændende ud - især da jeg mangler sherryprægede whiskies i mit skab. Er der nogen der kender og har smagsnoter på disse:
    Blacker Still
    Infinity Sherry
    Legacy V

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #12617 by BigMac
Hej Kurt,

Kig på www.bruichladdich.com - der ligger der smagsnoter til mange af aftapningerne i fine PDF-filer.

Mvh
Claus

So many malts - so little time...

themaltdesk.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #12618 by Duffer

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 8 months ago #12621 by st7
Replied by st7 on topic Bruichladdich 3D Third Edition

Faldt til min store glæde over Bruichladdich 3D3 "The Norrie Campbell Tribute Bottling" til kr. 359,00. Købte straks en flaske.

Gjorde det samme i torsdag hos Kvickly Roskilde, så det tyder på et tilbud i alle butikkerne. Har netop smagt den op imod Bruichladdich 3D "Mòine Mhòr", som stadig kan fås på Coop Nettorvet til kr. 349,00. Røgen er klart mere fremtræden, og dominere fra den lander på tungen til den slutter i en lang finish :D hvor røgen i "Mòine Mhòr" starter blidere og accelerer/topper i finishen. Er der nogle der ved forskellen på phenolindholdet i de 2 flasker :?: . Hvis det øvrige indhold er identisk og forskellen derfor kun er Octomore samt 4% i alkoholstyrken (3D3 er nedvandet til 46% mod 3D ´s 50%), så bliver Octomore en stor succes. :mrgreen:

Sláinte
Søren

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.221 seconds