Google maps - whisky kort af Macdeffe

More
14 years 1 week ago #20802 by Macdeffe
Jeg har lavet et google maps over whisk(e)y destillerier i UK og Irland

bit.ly/cgpHsX

Og også et med Americas bit.ly/bNM4HN

,hvor Canada dog ikke er helt færdig endnu. Men USA er. Jeg har aldrig set tilsvarende før. Skotlandskortet har vi alle set tilsvarende før, men google maps betyder man kan zoome og ligge satelitfotoer på eller hvis man er heldig, gå rundt i gadeplan.

Det er langt fra sikkert at alt er med, så hvis der er nogen der syntes der mangler noget, send mig venligst en Privat Besked

Et tredie kort med resten af verden er på trapperne (resten af Europa, Japan og Australien primært)

Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20805 by Ronnie
Siden ingan andre har gjort det, vil jeg rose dig for initiativet. Altid godt med et hurtigt overblik.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20813 by Macdeffe
Tak Ronnie, jeg syntes især det var sjovt at lave USA, der er vel over 50 destillerier og ikke mange jeg kendte til i forvejen. Jeg kan godt selv lide at have ting placeret på et kort, så det var efentlig grunden til at jeg lavede kortet. En anden grund var at jeg savnede en måde at finde ud af hvad der er af destillerier i nærheden da jeg kørte rundt i USA. SÅ nu har jeg lavet mit eget hjælpemiddel til næste gang :-)

og Google Maps har jo den store fordel at man kan gå i detaljen med positionen. Hvis jeg da ellers får den ramt helt rigtigt. Kartl Ejnar har påpeget at jeg (samt Google Map) var lidt forkert på den med Deanston, og jeg har også fået et par andre praj, så det ender nok med at blive nogenlunde korrekt

MAcdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20815 by henrikslaug
Respekt!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20830 by st7
Viking Distillery i Georgia. Ja..man lærer noget nyt hver dag.
Desværre findes der ikke mange informationer, fra før de blev overtaget af Barton Brands i 1995.
Men både Geogia Moon og Ridgemont Reserve 1792 udspringer vist derfra. I dag gør de vist mest i vodka, likør og bourbonblends :(

Super godt værktøj, Macdeffe 8)

Slainte Mhath
Søren, MWL

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
14 years 1 week ago #20843 by Macdeffe
Tak for de pæne ord. Canada og dermed Americas er nu færdiglavet

Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.238 seconds