McCarthy’s Oregon Single Malt Whiskey

More
10 years 2 months ago #30225 by Kim_M
Er der nogen der har smagt den her, og kunne tænke sig at dele oplevelsen?
www.clearcreekdistillery.com/products/whiskey/

Jeg er blevet gift med en amerikaner, og er derfor naturligt nok begyndt at interesserer mig mere for whisky derovrefra. Har også været godt omkring Skotland efterhånden :-)

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #30226 by Macdeffe
Jeg har smagt den, jeg syntes den smager godt.

Røgen er medium og jeg vil påstå at i en blindsmagning vil de fleste gætte på det er en Islay

Stilmæssigt ligger den nok nærmere Ardbeg/Lagavulin end de andre Islays. Den er ung. Rent karaktermæssigt vil jeg bedømme den til at ligge omkring de 82

Steffen

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/
The following user(s) said Thank You: Kim_M

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #30227 by tdh1
Vi havde den med på en "amerikaner" smagning for 1 - 1½ år siden. Den var en af dem som scorede rimeligt højt og jeg vil give Steffen ret den kunne sagtens gå for at være en Islay whisky ved en blindsmagning. Jeg husker den som røget og med en udtalt sødme.

En du skal prøve at få fat i er en Stranahans Colorado Whiskey. Den var aftenens vinder på vores smagning. En forrygende dram. Den er ved at være temmelig svær at opdrive her i Europa men med dine familiebånd til "over there" kunne du måske have mere held med at opdrive en. En rigtig god whiskey.
The following user(s) said Thank You: Kim_M

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
10 years 2 months ago #30228 by TWM
Jeg har også smagt den og var positivt overrasket. Den smager godt og er en fin dram til prisen. Så bare køb:o)
The following user(s) said Thank You: Kim_M

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.142 seconds