Whiskyfestival i 2008

More
16 years 5 months ago #13411 by Hjort
Whiskyfestival i 2008 was created by Hjort
Jeg er ny bruger herinde, og er også ny ift. mine erfaringer med at smage forskellige whiskyer. Jeg hørte om Duncan Taylor festivallen i TV, den som var i Fredericia og Haslev.

Jeg ville derfor forhører mig om der er nogen som ved om et lignende arrangement bliver stablet på benene igen i 2008, og hvor man evt. kan købe billetter?

På forhånd tak :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13412 by MacNiels
Replied by MacNiels on topic Whiskyfestival i 2008
Hej Hjort

Velkommen til.

Jeg har hørt rygter om at de vil forsøge at lave samme slags arrengement i 2008. Så det kan du kun glæde dig til.

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13413 by Hering
Replied by Hering on topic Whiskyfestival i 2008
Hej Hjort,

Velkommen til whiskynyt. Et interessant men også tidkrævende og vanedannende websted :roll:

Hvis du vil vide mere konkret om Duncan Taylor i DK, kan du kontakte Lars Gregersen på www.lago.dk .

Ellers kan du bare følge med her på siderne - her bliver de fleste ting annonceret - enten i kalenderen eller i indlæg. Der er året igennem Wining & Dining messer flere steder i landet, og ellers plejer der at være Whiskymessen i slutningen af marts måned. Det er på skift i Kolding (næste år) og København (i år).

Ellers søg lidt omkring i de gamle tråde på forum - eks. i den del der hedder 'smagninger'.

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13444 by Hjort
Replied by Hjort on topic Whiskyfestival i 2008
Mange tak for de gode svar. Jeg glæder mig meget til at bruge masser af tid herinde :D

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.217 seconds