Ledige pladser til "Sjældne aftapninger" i Å

More
16 years 4 months ago #14100 by MacLars
Pga afbud er der nogen ledige pladser til smagningen på lørdag.

Ved Whiskynyts fjerde årlige temasmagning bydes på en række spændende og sjældne smagsoplevelser, udvalgt og præsenteret af Al Jones.



Dagens enkeltfadsaftapninger blev alle solgt gennem eksklusive, smalle kanaler i udlandet. Ingen af dem har været i dansk handel. Langt de fleste er for længst udsolgte og kun tilgængelige til kraftige overpriser på auktion.

Port Charlotte 3 år 67,3%, 18.7.01/9.11.04, 336 fl., Cumbrae Supply (Skotland) "“ Den allerførste Port Charlotte aftapning

Hazelburn 46%, 1997/2004, Celtic Cross (Japan) "“ Eksklusiv aftapning til det japanske marked

Springbank 16 år 52,2%, 12.89/8.06, 248 fl. The Whisky Shop (UK) "“ Eksklusiv aftapning til The Whisky Shop butikskæden

Brora 24 år 46%, 1.11.81/14.11.05, 472 fl., Maison du Whisky (Frankrig) "“ Eksklusiv aftapning til den førende whiskybutik i Paris

Port Ellen 26 år 55,3%, 79/3.05 M&H Cask Selection (Belgien) "“ Eksklusiv aftapning til den allerførste Whisky Live messe i Belgien

Caol Ila 30 år 46% 27.12.74/16.10.05, 419 fl., Maison du Whisky (Frankrig) "“ Eksklusiv aftapning til den førende whiskybutik i Paris

Glen Keith 36 år 48,1%, 69/05, Krüger (Tyskland) "“ Eksklusiv aftapning til ejeren af whiskyauction.com

Highland Park 37 år 50,6%, 67/04, 227 fl. John Scott (Skotland) "“ fad købt af den lokale købmand på Orkney i 1967

Pris for denne smagning er 550 kr. Smagningen afholdes lørdag den 12. januar, kl. 15, Cockney Pub, Århus.

Send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. for at sikre dig plads til denne klassesmagning!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14101 by jones
Jeg mindes et indlæg fra Springbank21 hvor han berettede at han "græd sig selv i søvne" over at være kommet for sent med en tilmelding.

Nu har du chancen igen!

Husk - udover de 8 nævnte genstande bydes der på en blindsmagning som indledning.


Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14102 by Springbank21

Jeg mindes et indlæg fra Springbank21 hvor han berettede at han "græd sig selv i søvne" over at være kommet for sent med en tilmelding.

Nu har du chancen igen!

Husk - udover de 8 nævnte genstande bydes der på en blindsmagning som indledning.


Al J.


Hej Al

Ville rigtig gerne men har efterfølgende lavet andre planer da der jo var udsolgt....men jeg kommer d. 9 feb. på sjælland....det bliver nok også godt.

mvh

Springbank

PS: Græder stadig.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14103 by Hering

[Ville rigtig gerne men har efterfølgende lavet andre planer da der jo var udsolgt...
PS: Græder stadig.

Kom nu ind i kampen, Torben! De nye planer kan da laves om, nu hvor der er billetter at få...

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14105 by Springbank21
Jeg er sgu ked af det Hering.....men for hus fredens skyld, Svigerfar kommer og hjælper med at lægge gulv og sætte lofter op.

Sååå er sgu nød til at blive hjemme og hjælpe ham.

Jeg blev også så ærgelig at jeg måtte købe mig en Springbank 36, Dun Bheagan 1969.....(har tidligere set en flaske til salg her på sitet).

Den vil blive åbnet på DAGEN hvor i smager gudewhisky.

mvh

Springbank21

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14108 by Hering
Det lyder fair nok. Godt du fandt trøst :-)
Jeg er heller ikke med, men det har jeg vidst hele vejen. Du kan jo komme til nytårskoncerter i Silkeborg - jeg skal spille med...

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14115 by Springbank21

Det lyder fair nok. Godt du fandt trøst :-)
Jeg er heller ikke med, men det har jeg vidst hele vejen. Du kan jo komme til nytårskoncerter i Silkeborg - jeg skal spille med...

Hering


Nytårskoncerter??

Hvad spiller du og hvor i Silkeborg?

mvh

Springbank21 (Torben)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14116 by Hering
Jeg trakterer slagtøjet i Musik- og Teaterhuset.
Billetter kan bestilles på www.silkeborg-musikhus.dk/

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14128 by Kim_M
Hej Al,

Er der stadig plads, så er jeg klar til at deltage i den smagning!!!!
Hvad skal du bruge mere end mit ord ;-) ?

Vh
Kim M.

Den mail jeg sendte dig Al, den bouncede. Din mailbox er overfyldt!

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14132 by MacNiels
Der nu kun én ledig plads tilbage

MacNiels

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 4 months ago #14142 by jones
Og sidste plads er nu afsat.

Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.297 seconds