Claymore!

More
19 years 2 months ago #4685 by mkv
Claymore! was created by mkv
Ny Whisky Forening.
Der startes en ny forening for Whiskyelskere i Oksbøl. Mandag den 14. marts 2005, er der stiftende generalforsamling for den nye Whiskyklub i Oksbøl, CLAYMORE. Samme aften vil der være smagning af 4 - 5 forskellige whisky`es, samt øl og snitter. Så; hvis du bor i omegnen af Oksbøl, så tilmeld dig ved Vagn Justesen 75 27 15 85. Denne happening foregår på Vandrehjemmet i Oksbøl, fra kl. 19:00.
NB: Årlig kontingent er fastsat til kr.: 100,- + 150,- for smagning den 14 marts.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 2 months ago #4687 by Duffer
Replied by Duffer on topic Claymore!
Jeg bor ikke så langt fra Oksbøl, men kunne godt tænke mig at vide hvad der er på programmet den 14.3. 8)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
19 years 1 month ago #4693 by mkv
Replied by mkv on topic Claymore!

Jeg bor ikke så langt fra Oksbøl, men kunne godt tænke mig at vide hvad der er på programmet den 14.3. 8)

Ja, det er åbenbart en lille hemmelighed, fra den opstartende bestyrelse, men jeg har erfaret at man vil prøve at hjemdrage en (malt) whisky, fra Scotland, som ikke i forvejen importeres regelmæssig til DK. En af de opstartende medlemmer er ind-født skotte, hvilket tegner ganske lyst. PS: Jeg ved at der er en Tallisker på programmet. (Lovende)!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.166 seconds