Smagning i Bordershoppen Puttgarden 30-11

More
17 years 5 months ago #9877 by MacNiels
Er blevet bedt om at skaffe nogle personer der er interesserede i at smage nogle af de whiskies der bliver solgt i bordershoppen, bl.a Douglas Laings. Smagningen er på torsdag kl 18. Hvis der er nogen der har lyst til at deltage er der afgang med færgen kl 1645 fra Rødby. Jeg har plads til et par stykker i bilen fra Nyk F. Hvis man er selvtransporterende er der gratis færgebillet til bilen til disposition så man kan julehandle lidt samtidigt. I så fald skal jeg bruge registreringsnummer samt navn på fører.
Jeg kan kontaktes på h-hh snabel a mail.dk, gerne så hurtigt som muligt.

Slainthe
Hans-Henrik

Niels Ladefoged
Whiskynyt.dk

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9878 by Hans-Henrik
Glemte lige at skrive at smagningen er gratis, men det bliver den jo ikke ringere af :lol:

Slainthe
Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 4 months ago #9939 by Chief
Se, det var jo en dejlig oplevelse. :D :D
Vi var tre fra Vordingborg Malt Whisky Forening, som tog i mod tilbuddet (samt selvfølgelig en chauffør). Grundet den korte tidsfrist var der desværre en del, som måtte melde fra.
Vi mødte Hans-Henrik i Rødby, hvor også John og Torben fra Bordershoppen var til stede. Ombord på færgen gav de et dejlligt måltid mad, mens de forklarede Bordershoppens fremtidige strategi med hensyn til malt whisky.

Vel ankommet til Bordershoppen blev vi modtaget af Leif Kjærgaard (i korrekt outfit) samt fotograf og journalist med henblik på indlæg i Bordershoppens blad. Og så gik vi ellers i gang med smagningen, som efterhånden som den skred frem fik flere til at komme til. Vi smagte et representativt udvalg fra Glenfiddich og Bruichladdich, hvor aftenens favorit for mit vedkommende blev Bruichladdich XVII.
En kort rundgang i Bordershoppens whisky afdeling fik i rigelig grad mundvandet til at løbe, så nu skal mor og jeg snart en tur med færgen. :wink:

Ombord på færgen tilbage til Rødby blev vi igen beværtet, denne gang med kaffe og ostemad. Så det var en ganske dejlig aften, hvor den eneste udgift var de sølle 25 kr., som vi splittede til benzinen.

Stor tak til Hans-Henrik, som kontaktede os, og på snarlig gensyn. Vi stiller os hjertensgerne til rådighed en anden go' gang.

Mvh
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.137 seconds