Mangler du overnatning i Limburg

More
16 years 2 weeks ago #14944 by Hans-Henrik
På grund af et par afbud, har jeg fået 2 værelser til overs på Tulip Inn til Whisky Fair'en i Limburg. www.tulipinnlimburg.com/ De er reserverede fra fredag den 25. til mandag den 28. Inden jeg afbestiller dem, vil jeg lige høre om der er nogle der mangler overnatning, da der plejer at være rift om værelser i selve byen.

Hotellet ligger 5-10 min gang fra hallen hvor Messen afholdes. Det er dobbeltværelser, men kan nok konverteres til enkelt eller tresengs efter behov.

Slainthe

Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14945 by Hering
Hvis det kniber med at komme derned, kan jeg tilbyde to pladser i min bil. Ud fra Odense fredag kl. ca. 12.30 (opsamling kan ske i Kolding/Fredericia). Hjemturen går til Århus, med ankomst først på aftenen mandag.

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14946 by Duffer
Hans-Henrik - jeg har sendt dig en PB :-)

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14977 by JimTaggart
PB også afsendt herfra :)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14981 by Kim_M
Hej,

Jeg overvejer at tage med til Limburg. Ja, jeg ved jeg er sent på den, men hvem ved!?

Billetter??? Jeg kan intet finde på deres hjemmeside. Hvor, hvornår og hvordan køber man?

Er der ellers nogle råd I vil give en rookie?

Kim M.

--
Kim M.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14988 by Hans-Henrik

Billetter??? Jeg kan intet finde på deres hjemmeside. Hvor, hvornår og hvordan køber man?


Købes ved indgangen, koster 7-8 euro incl et glas, billigt - men til gengæld koster alle smagsprøver fra 1 euro og op til 50 euro (kostede Black Bowmore sidste år)

Et godt råd er at komme til tiden om lørdagen hvis man vil deltage i Masterclasses. Indtil sidste år kunne man forudreservere Masterclasses, men sidste år måtte man op i en lang kø, og de mest atraktive var udsolgt i løbet af 10-15 minutter... :cry:
En kanon stand med meget godt gammelt whisky fra 60-70erne er Dutch Connection med bl.a mange gamle Ardbeg, Springbank og Glen Garioch, så husk godt med lommepenge...

Vi er dernede tidligt fredag aften, mange mødes på den irske pub www.irish-pub-limburg.de/ , ikke langt fra Fair'en, så muligheden for vi er der også er nok stor :mrgreen:

Slainthe

Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14991 by Duffer

Et godt råd er at komme til tiden om lørdagen hvis man vil deltage i Masterclasses. Indtil sidste år kunne man forudreservere Masterclasses, men sidste år måtte man op i en lang kø, og de mest atraktive var udsolgt i løbet af 10-15 minutter...

Det er min mening et stort tilbageslag med hensyn til Masterclasses. Man bør kunne bestille hjemmefra, da Masterclasses efter min mening er en vigtig del i at deltage på messer.
Måske kan vi lave en dansk alliance og lade en person købe for de andre?. :-)

Et andet (uundgåeligt) tilbageslag - set fra en forbrugers synspunkt - er at der kommer flere og flere til messen - forstået på den måde - at pladsen bliver mere trang. Man skal også påregne med 20-30 minutters kø for at komme ind i hallen, men det er de fleste jo vant til. Til gengæld har man 2 x 8 timer at gøre godt med og ser man yderst sjældent "overrislede" personer.
Husk rigeligt med Euro i kontanter - meget få stande tager kort.
Man kan dog (mod gebyr) hæve kontanter i de omkringliggende banker.
Entréprisen i år er 7 € - inkl.et glas.

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #14997 by JimTaggart
Hans-Henrik skrev:

På grund af et par afbud, har jeg fået 2 værelser til overs på Tulip Inn til Whisky Fair'en i Limburg. www.tulipinnlimburg.com/ De er reserverede fra fredag den 25. til mandag den 28. Inden jeg afbestiller dem, vil jeg lige høre om der er nogle der mangler overnatning, da der plejer at være rift om værelser i selve byen.

Hotellet ligger 5-10 min gang fra hallen hvor Messen afholdes. Det er dobbeltværelser, men kan nok konverteres til enkelt eller tresengs efter behov.


Jeg har sat mig på et af ovenstående (dobbelt)værelser. Det er dog temmelig dyrt, så hvis der er én derude, der vil dele værelse for at minimere omkostningerne, så sig til! De penge vi sparer kunne jo nok bruges på whisky i stedet :)

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 2 weeks ago #15010 by Duffer

Et andet (uundgåeligt) tilbageslag - set fra en forbrugers synspunkt - er at der kommer flere og flere til messen - forstået på den måde - at pladsen bliver mere trang.

Ifølge Whiskyfairs nyhedsbrev - har man i år valgt at udvide med et ekstra stortelt fra øvre indgang mod gågaden. I løbet af et par dage vil halplanen være klar online.
Udover de på hjemmesiden tilbudte aftapninger, vil der komme en eksklusiv Single Cask Longmorn 1969 fra refill sherry hogshead på messen - hvis den når at komme frem...
Se de øvrige Whiskyfair aftapninger her; www.shop.whiskyfair.de/start/abfuellungen.html

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.210 seconds