Scotspain - konkurs

More
18 years 6 months ago #6661 by fao
Scotspain - konkurs was created by fao
Det er da med stor beklagelse, at jeg har hørt at Skotspain er begæret konkurs :cry:
Er vi ikke gode nok til at lægge vor indkøb, hos de mindre danske specialbutikker :?:
I stedet for at glæde sig over, at der måske kan spares en tyver, ved indkøb på den anden side af grænsen. Bør vi støtte de små butikker, som drives af mennesker med en ildsjæl og en entusiasme for den gode whisky.

Frank

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6664 by kenneth
Replied by kenneth on topic Scotspain - konkurs
øv, det forklarer også hvorfor der har været et til leje skilt i deres butik i københavn. før der kom nye vinduer i.

der står ikke noget på deres hjemme side. hvor har du set det ?

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6665 by Duffer
Replied by Duffer on topic Scotspain - konkurs

I stedet for at glæde sig over, at der måske kan spares en tyver, ved indkøb på den anden side af grænsen.Frank


Det er trist med lukningen, men de der er nu væsenligt mere at spare end en tyver, hvis man handler udenfor Danmarks grænser!!!

Men det nu engang sådan, og så må man enten betale prisen,
eller finde alternativer.

Og udvalget have vel også en væsenlig betydning... :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6668 by fao
Replied by fao on topic Scotspain - konkurs

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • redlich
  • Visitor
  • Visitor
18 years 6 months ago #6670 by redlich
Replied by redlich on topic Scotspain - konkurs
:cry: trist...
Håber at Stig finder en god løsning...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6672 by karlejnar
Replied by karlejnar on topic Scotspain - konkurs
Meget meget trist :cry:
Specielt i lyset af, at Stig er en af ildsjælene indenfor maltwhisky i Danmark. Han har en sjælden evne til at sammensætte nogle kanonsmagninger, hvor vi er så priviligerede at få lov til at smage sjældne malts, som vi ellers ikke havde fundet på egen hånd.
Men filantropiske smagninger alene gør det jo ikke, hvis det også skal være en forretning

Er vi ikke gode nok til at lægge vor indkøb, hos de mindre danske specialbutikker

Generelt nej. For mit eget vedkommende, har jeg nok købt de fleste af mine malts i udlandet, specielt Skotland. Ikke for at spare penge, men fordi jeg altid falder for fristelsen, og køber (dyrt) på destillerier, jeg besøger. Og i specialbutikkerne derovre finder jeg tit flasker, som enten ikke kan fås her, eller som er forholdsmæssigt dyrere.

Køber jeg så nok i danske specialbutikker :? Faktisk har jeg købt nogle stykker hos Scotspain, men langtfra nok, hvis jeg skal være ærlig :oops: .

Alt for lidt i forhold til hvad Stig har givet den modsatte vej :oops:

Håber på han kommer på fode igen

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6673 by Sparholt
Replied by Sparholt on topic Scotspain - konkurs
Kommer bestemt også til at savne Stig og hans forretning.

Både den fysiske og internetshoppen.

Har ikke været i en whiskyforretning, der overgik Stigs mht. service, og forretningsmoral.

Ok, han havde ikke verdens største udvalg men evnede bestemt at finde spændende aftapninger til rimelige priser.

Når man har valgt ikke at have bil bliver Stigs priser faktisk konkurrence dygtige - selv når man bor i Esbjerg!

Håber meget på at Stig kan finde en plads i whiskybranchen igen. Hans ekspertise, væsen og kontakter bør gøre ham til en attraktiv medarbejder for seriøse whiskyforretninger"¦

Frank

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.293 seconds