SOLGT! Sjælden Ardbeg og Port Ellen til salg!

More
13 years 6 months ago - 13 years 6 months ago #21883 by cfh_64
Jeg overvejer at sælge et par af mine bedre flasker, da de alligevel er pakket ned og gemt og da jeg har rigeligt :-)

1 fl Ardbeg, Managers Choice, 1976, Cask strength, Stuart Thomson's første caskaftapning. De er solgt på Whiskyauction for op till 2300€. Glup! Der er ingen kasse til denne flaske (det gælder alle flasker af denne type, det var inden de "masseproducerede" specialaftapninger) Det er den ultimativt bedste whisky jeg EVER har smagt - heldigvis købte jeg mere end een flaske.
Pris: 9.000,- kr

2 fl. Ardbeg 1978. Kasserne er lidt vandskadede. Men dengang var det de sidste i butikken.
Pris: 1.750 kr pr flaske.

1 fl Port Ellen, Gordon & MacPhail, 1980 cask strength, 64,4% Vol. Fantastisk blød trods styrken. Umulig at finde mere.
Pris: 2.000 kr

Køb alle 4 flasker for 12.500,- kr så får du også en 2cl prøve til drikning af Managers Choice flasken.
Last edit: 13 years 6 months ago by cfh_64.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #21885 by Likeavulin
Hej cfh

Velkommen til. Det er nogle dejlige flasker du har der!

Det lyder somom du er helt klar over, hvad dine flasker er værd, og hvad du vil sælge dem for. Måske det kunne være en god ide, at du satte en pris på flaskerne, så slipper du også for useriøse bud.

Det vil også være en god ide med nogle billeder af flaskerne, så man kan se hvilken stand de er i.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
13 years 6 months ago #21886 by cfh_64
Hej Likeavulin
Tak for det;-) Ja det er bestemt gode varer, og det med billederne kommer i weekenden når jeg får gravet dem frem fra fjernlageret :-)
Ja det er måske meget godt at sætte priser på også!

hilsen Claus

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.201 seconds