Laphroaig QC byttes, men med hvad?

More
18 years 11 months ago #5391 by Towle
Skulle der sidde en eller anden ude i landet der blev snydt for en Laphroaig Quarter Cask i første ombæring, er jeg villig til at slå en handel af. Jeg har en helliters i overskud, som jeg gerne bytter med noget andet spændende, f.eks. Lagavulin eller Caol Ila. Jeg er dog også modtagelig for andet der stinker af røg og møg, eller som bare er spændende og anderledes. Har man smagt 100 sherrylagrede standardaftapninger, har man jo smagt dem alle sammen 8)

Overdragelsen kan ske ved Checkpoint Charlie, midt på Sallingsundbroen eller et helt tredie sted i Jylland. Skulle en kjøwenhavner komme med det mest interessante tilbud, må vi jo hver ofre den nødvendige porto, eller mødes et listigt sted i juli, når jeg besøger hovedstaden.

Hvem byder ind med hvad?

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #5392 by Duffer
Lever den ikke op til dine (ellers store) forventninger ?
Eller er du skuffet over at man nu kan købe den hos den lokale :oops: :wink:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #5394 by Towle
Michael "Duffer" skrev:

Lever den ikke op til dine (ellers store) forventninger ?
Eller er du skuffet over at man nu kan købe den hos den lokale :oops: :wink:

Det var et rent tilfælde at jeg fik fat i så mange flasker. Jeg havde bestilt min caddy til at gafle en flaske, hvis lejlighed bød sig. Han købte rub og stub og så skulle jeg da være et skarn, hvis jeg lod ham brænde inde med varerne :D

Lad mig sige det på den måde, at jeg synes det er en god dram. Især duften bliver jeg aldrig træt af, men når jeg har fået bund i den første hele liter, tror jeg nok jeg har fået tilstrækkeligt. Den unge alder fornægter sig ikke og den markante smag af egetræ synes jeg bliver lidt trættende i det lange løb. Jeg mener derfor godt jeg kan undvære en enkelt flaske :wink:

Jeg var iøvrigt ikke klar over, at man kan købe den i Danmark. Hvor og til hvilken pris?

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #5395 by Duffer

Jeg var iøvrigt ikke klar over, at man kan købe den i Danmark. Hvor og til hvilken pris?


Indrømmet - har ikke set den i DK endnu...

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.278 seconds