Port Ellen

More
18 years 2 months ago - 18 years 1 month ago #7860 by MichaelLarsen
Port Ellen was created by MichaelLarsen
Port Ellen.
3rd Annual release.
1979/24y

Har købt nogle stykker, og sælger for at lave lidt mere plads.
Pris Kr. 1500,- pr flaske (70 Cl)
Ingen svind i flaskerne, opbevaret i kælder.
Last edit: 18 years 1 month ago by MichaelLarsen.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #7957 by Hans-Henrik
Replied by Hans-Henrik on topic Port Ellen
Hej Michael

Velkommen. Jeg har måske en forklaring på hvorfor ingen reagerer, det kunne være prisen. Jeg ved i hvert fald et sted hvor den stadig kan købes for mindre.

OB Port Ellen 1979 24yo 3rd Release / 9000 Bottles / Bottled 2003 57.3% 70cl £97.87 £115.00 Inc

Venlig hilsen
Hans-Henrik

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #7960 by MichaelLarsen
Replied by MichaelLarsen on topic Port Ellen
Tak for svar til Hans-Henrik.

Selvfølgelig kan prisen være en god grund til manglende reaktion.
£115.00 lyder ganske fornuftigt, men hvad løber det op i i Danske kroner inden man sidder med flasken i hånden og kan nyde drammen?

Mig bekendt har Juul haft samme flaske til 2350,- og har udsolgt, hvilket jeg dog ikke vidste før jeg købte selv.

Jeg køber normalt whisky for at drikke det, men i dette tilfælde købte jeg et par ekstra fordi den er svær at finde.

Jeg er klar over, at der er en del Jyder der er med i dette forum, og da jeg selv er gift med en af slagsen, er jeg også klar over at alle priser skal være flexible!
Så jeg er da åben for en hurtig (realistisk) pris på de 3 flasker, som jeg er villig til at sælge.....skrevet med et smil.

Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #7963 by Duffer
Replied by Duffer on topic Port Ellen

£115.00 lyder ganske fornuftigt, men hvad løber det op i i Danske kroner inden man sidder med flasken i hånden og kan nyde drammen?


Mange i dette forum køber deres whisky i U.K eller Tyskland.
Så den løber op i omkring 1300 DKK

Jeg køber normalt whisky for at drikke det, men i dette tilfælde købte jeg et par ekstra fordi den er svær at finde.


Hvis du har givet mere end de 1.300 DKK man kan købe den til flere steder på Nettet, tror jeg du har lavet en knap så god investering - hvis det var med videresalg for øje :?

Du kan selvfølgelig vælge at gemme flaskerne i nogle år og håbe på at en "samler" vil købe dem. :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #7993 by MichaelLarsen
Replied by MichaelLarsen on topic Port Ellen
Tak til Duffer.

Godt man stadig kan lære nyt. Jeg var indtil for nylig ikke inde i nethandel med whisky, men nu har jeg fået kigget mig lidt omkring.

Sjovt så meget spændende man kan finde.

Min egen handel er jeg nu ikke ked af - jeg kan jo altid bare drikke det selv. :roll:

Som jeg også skrev var prisen flexibel, men der er åbenbart ikke nogen der er rigtig interesseret, for der er ingen der er kommet med et realistisk bud, så det ser ud til at jeg har Port Ellen til lang tid endnu. :wink:

Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 1 month ago #8008 by brandflemming
Replied by brandflemming on topic Port Ellen

Tak til Duffer.

Godt man stadig kan lære nyt. Jeg var indtil for nylig ikke inde i nethandel med whisky, men nu har jeg fået kigget mig lidt omkring.

Sjovt så meget spændende man kan finde.

Min egen handel er jeg nu ikke ked af - jeg kan jo altid bare drikke det selv. :roll:

Som jeg også skrev var prisen flexibel, men der er åbenbart ikke nogen der er rigtig interesseret, for der er ingen der er kommet med et realistisk bud, så det ser ud til at jeg har Port Ellen til lang tid endnu. :wink: tjaa hvorlangt vil du gå ned kunne måske nok tænke mig en flaske

Michael

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.206 seconds