Glen Grant i Netto søndag den 6.8 og ugen ud...

More
17 years 8 months ago #8882 by Duffer
Netto har en Glen Grant OB Single Malt på 40% og uden alderangivelse til 150 kroner.

Side 19 i deres tilbudsfolder www.netto.dk

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8883 by Towle
Jeg er ved at løbe tør for flasker til under 1000 kr. Måske kunne denne være et bud på en billig bælle-whisky?

Jeg kender slet ikke Glen Grant, bortset fra en enkelt gammel sag ved en smagning i Århus og den sammenligning holder jo nok desværre ikke. Hvordan er den? Hvilke fade er den lagret på?

Og svaret på den uundgåelige kommentar: Ja, selvfølgelig kan jeg bare købe den og prøve - Herre Gud, til den pris... - men når jeg nu i lang tid har lidt Helvedes kvaler under oprydning i mine skabe, så vil jeg godt have en forestilling om karakteren inden jeg eventuelt køber.

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8884 by Duffer
Jeg lod mig for en 3-4 år siden friste af en Glen Grant Pure Malt (supermarked) - mener det var en 5-års, men er ikke sikker på at det den samme som Netto sælger.(Der står Single Malt)
Der bliver ikke tale om en gentagelse - det er sikkert....
Jeg har dog siden stødt på et par gode Glent Grants i den anden ende af prisskalaen. :?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8888 by Chief
Jeg har en en havfuld flaske Glen Grant Pure Malt stående i skabet, men jeg har lige købt Netto's Glen Grant Single Malt. De smager næsten ens: Let, tør og nøddeagtig; en "spinkel" malt, som egner sig til en uforpligtende sommeraften på terassen, hvor man sammen med vennerne fører rå mandesnak.

Her i Vordingborg har vi to Netto-forretninger, og begge har stadig Black Bottle på lager til kr. 150,00, og det mener jeg er et rigtigt godt køb. Det skulle ikke undre mig, hvis det er et fast tilbud, som Netto har.

Mvh
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8891 by Towle
Nøddeagtig lyder jo ellers godt og det er jo som bekendt på nødderne man skal kende sine veninder, men "spinkel".... njaaarh, så ved jeg ikke rigtig. Black Bottle var på et tidspunkt inde i billedet som en af mine hverdagsdramme, men der er trods alt for lidt nosser i. Hmmm, måske står jeg mig alligevel bedst i det lange løb ved ikke at satse for bredt på billige whiskies. Nu har jeg brændt mig så mange gange, men alligevel er fristelsen latent, for tænk nu hvis man kunne gøre et kup ;-)

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8896 by Duffer

måske står jeg mig alligevel bedst i det lange løb ved ikke at satse for bredt på billige whiskies.
Venlig hilsen
Kurt


Jeg vil godt bytte din Norse Cask Rechlerich 1964 med en Black Bottle og en Glen Grant fra Netto...
:o

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 8 months ago #8897 by Towle

måske står jeg mig alligevel bedst i det lange løb ved ikke at satse for bredt på billige whiskies.
Venlig hilsen
Kurt

Jeg vil godt bytte din Norse Cask Rechlerich 1964 med en Black Bottle og en Glen Grant fra Netto...
:o

Tø-hø, du kom for sent med dit generøse tilbud - 70 cl. holder jo ikke evigt :twisted:

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9544 by henrikslaug
skulle man få brug for en ikke alt for dyr gave, så er Netto såmænd ikke så tosset: de har gerne 8 og 12 års Glen Moray til billige penge.
Måske ikke en dram for kendere, men de kan da ikke skræmme ret menge væk...

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9548 by Duffer

så er Netto såmænd ikke så tosset: de har gerne 8 og 12 års Glen Moray til billige penge.

Mener du ikke Fakta...?

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9550 by henrikslaug
Godt set! Jo, jeg mente jo Fakta!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.321 seconds