Ny whisky butik på nettet.

More
18 years 10 months ago #5790 by LochLading
:D Ny whisky butik med ok priser.... :D
www.macgillespie.dk

Whisky skal drikkes, det er jo ikke frimærker.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5793 by dmwa
Replied by dmwa on topic Ny whisky butik på nettet.
Så vidt jeg kan bedømme, er det udelukende MAC Y produkter, der udbydes til salg??? :shock:

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5794 by Macdeffe
Enig

Og jeg jeg syntes priserne er høje

730 kr. for en dobbelt matured Lagavulin
2760 for 25y Lagavulin

Hvor findes de dyrere ?

Jeg kan sagtens finde steder det er billigere !

(Jeg tjekkede kun lige Lagavulin "tilfældigt" da det var de første destilleriaftapninger jeg fandt under Islay)

MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5795 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny whisky butik på nettet.
Det kommer selvfølgelig an på hvordan man definerer "ok priser" :)

Hvis det er denne Lagavulin 25 Y. "Natural Cask Strength" - bottled 2002 - 9000 flasker.
Kan købes til 1590,- dkk i Tyskland
Så er der da også lidt til benzinen

"A fool and his money are soon parted"
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5812 by McCloud
Replied by McCloud on topic Ny whisky butik på nettet.
Hej

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor Mac Y så intenst forsøger at sprede sig igennem halvlumske butikker på nettet. Er det bare for at udbrede sig...? Men de bruger jo ikke deres eget navn til at vise at det er Mac Y. Det virker en anelse uærligt, og tåbeligt, når det nu er så nemt at gennemskue at det er Mac Y der står bag.

Men er det Mac Y?? Jeg kan f.eks ikke se deres Ron Sacarpa som de ellers (måske med rette :) ) bryster sig af. OG så har butikken Hedonism, som jeg har smagt hos Qualityworld (kanonlækker grain, hvis man tør lade sig omvende :wink: ).

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5813 by jones
Replied by jones on topic Ny whisky butik på nettet.
Hvis ens hovedforretning er import og salg til detailhandel, så ønsker man ikke at forplumre billedet ved synligt at levere direkte til slutbrugerne i direkte konkurrence med ens primære kunder (butikkerne).

Derfor laver man typisk skalkeskjul i form af et andet firmanavn til at stå for det direkte salg.

Det her skal opfattes som en generel forklaring. Jeg aner ikke om Mac Y står bag MacGillespie.


Al J.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5814 by bruhns
Replied by bruhns on topic Ny whisky butik på nettet.

Hej
Jeg kan f.eks ikke se deres Ron Sacarpa som de ellers (måske med rette :) ) bryster sig af. OG så har butikken Hedonism, som jeg har smagt hos Qualityworld (kanonlækker grain, hvis man tør lade sig omvende :wink: ).


Ron Zapaca ligger under Rom->Guatemala sektionen og at de har Compass Box kan forklares ved at MACY tog noget af det fra os for noget tid siden.

Mvh.

Jakob/Qualityworld

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5815 by dmwa
Replied by dmwa on topic Ny whisky butik på nettet.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor Mac Y så intenst forsøger at sprede sig igennem halvlumske butikker på nettet.


Den kommentar må stå for egen regning - jeg noterede blot, at produkterne var MAC Y ´s varer - hvem de vælger at sælge til - og hvordan sælgeren ønsker at udbrede kendskabet - det er vel de enkelte aktørers eget problem. Som måske bekendt, er alle virksomheder jo omfattet af Konkurrenceloven - og MAC Y kan nok ikke afvise en mulig køber - og MAC Y kan ikke diktere en salgspris - de kan lave en vejlendende pris, men det er op til den enkelte sælger selv at sætte sin avance - sådan er det....

Og MAC Y kan da slet ikke blande sig i, om virksonheden sælger udelukkende fra butik, udelukkende via Internettet, på markeder eller en kombination af alle dele.

Slainthe

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5819 by bruhns
Replied by bruhns on topic Ny whisky butik på nettet.
I øvrigt vil jeg give Flemming helt ret: der er mange forhandlere der af forskellige grunde (f.eks. bekvemmelighed) vælger kun at tage produkter fra en importør, så det er der i sig selv ikke noget unormalt i.

Mvh.
Jakob/Qualityworld

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • SørenNørgaard
  • Visitor
  • Visitor
18 years 10 months ago #5820 by SørenNørgaard
Replied by SørenNørgaard on topic Ny whisky butik på nettet.
Allerførst mange tak til jer der gav mit tippet om at MAC Y bliver skudt noget i skoene - som vi med rette ikke kan tage æren for.

MAC Y står ikke bag nogen halv lumske internetbutikket - eller halv lumske projekter i øvrigt. Der er ikke så meget 'Al Capone' over den virksomhed vi driver - selvom det da af og til var rart at kunne bruge hårdslående argumenter fra den skuffe, som f.eks. en god pris.

Det har vi helt overladt til vores konkurrenter, som ikke holder sig for fine til både at sælge til butikker (reelle og virtuelle) og så samtidig selv sælger løs på hjemmesider.

Det synes vi ikke er halv lumsk - for der er ikke noget forkert eller skjult i det - men vi synes bare ikke der er fair overfor de kunder der til dagligt slås for de selvsamme produkter.

Derfor kan jeg garantere at vi ikke er involveret på anden måde end som leverandør. Vi er da stolte af at flere og flere vælger vores produktsortiment på internettet. 'Ude i virkeligheden' sker det også!

Jeg hilser endnu en hjemmeside velkommen, som har valgt at lade sit grundsortiment bestå af MAC Y-produkter. Jeg er sikker på at der på sigt kommer flere til!

Forklaringen på hvorfor vores produkt sortiment vælges, kunne jo være - og nu gætter jeg bare:

1) MAC Y sælger ikke direkte til private via hjemmeside eller egen butik.
2) Der er en mulighed for at have et bredt sortiment af spiritus, som er testsmagt af importøren og kundekredsen bredt.
3) Kunden bakkes op med smagningstilbud og uddannelse
4) Der findes beskrivelser og fotos fra MAC Y's side - vi elsker vores produkter, og vi sælger ikke noget vi ikke selv kan li'.
5) MAC Y profilerer sig på den måde som et slagkraftigt alternativ til de mange store spiritusimportører
6) Og sidst - men ikke mindst - så slår vi på gamle dyder som ærlighed, kundeservice, kærlighed til det man arbejder med, loyalitet og at der skal to til en god handel. Altså ingen kanon-salg.

Hvis ovennævnte årsager er "halv lumske" - så må det da være en hel anden definition på ordet end den jeg reagerer på.

Jeg synes det er helt fint med "anmeldelser" af nye whisky initiativer - men "fair play" bør anvendes i andre sammenhænge end i fodbold landskampe!

Hvis nogen i dette whiskyforum har lyst til at arrangere et besøg hos os på Søndergade 52, Frederiks, 7470 Karup J (og J'et står for Jylland) - så modtager jeg jer gerne. Så kan I - med egne øjne - få indblik i hvordan vi arbejder med import og salg af f.eks. whisky.

I vil heller ikke blive snydt for et besøg i vores firmabar - hvor mange testsmagninger finder sted. Men det er nok også det nærmeste I vil komme på en scene som ligner noget fra Chicago i starten af 1900-tallet.

Med venlig hilsen
MAC Y AS
Søren Nørgaard

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5827 by Towle
Replied by Towle on topic Ny whisky butik på nettet.
Jeg har gennemlæst tråden et par gange og undrer mig lidt over hvor og hvordan kæden hoppede af? En person får lyst til at starte en butik (fysisk eller på nettet) og skal selvfølgelig have nogle varer at sælge. Hvad gør man så? Henvender sig til en velassorteret leverandør, naturligvis.

Jeg kender ikke distributionsstrukturen i spiritusbranchen i Danmark, men hvis jeg skulle gøre noget lignende, ville jeg da vælge en grossist med et stort udvalg og hvis den pågældende leverandør der ud over ville støtte mig med salgsmateriale, omfattende smagsnoter (varekundskab) og andet, ville det være mit udgangspunkt.

Ganske kort: Jeg startede i 1980 en lille fotoforretning - ikke overraskende kaldet "Kurts Foto" - og valgte til en start grossisten P. Andersen på Vesterbro Torv i Århus. De havde masser af erfaring, øste velvilligt ud af deres viden, stod altid til rådighed for besvarelse af spørgsmål, hvis jeg i en salgssituation stod med håret ned af nakken, forsynede mig med skilte- og displaymetariale til min lille butik og gav mig gode leverings- og betalingsbetingelser. Jeg var dengang ikke stor nok i omsætning til at handle direkte med de store mærkevareimportører, men P. Andersen hjalp mig igang og det var jeg dem evígt taknemmelig for.

At firmaet MacGillespie har valgt MacY som hovedleverandør, forekommer mig at være et godt valg. At MacY har valgt at levere til MacGillespie, ganske som de leverer til mange andre, kan jeg ikke se noget som helst odiøst i. Hvad er problemet?

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5830 by dmwa
Replied by dmwa on topic Ny whisky butik på nettet.
Hej Kurt

Jeg tror, at min kommentar om, at det udelukkende var MAC Y produkter på hylderne, fik McCloud til at skrive noget helt andet, end mit budskab var.

Jeg mente i bund og grund blot, at det var MAC Y ´s (i øvrigt udmærlede og brede) sortiment, der lå "bag" butikken - sådan at forstå, at jeg ikke så noget nyt og revolutionerende i, at der kommer en ny netbutik - det giver - måske - lidt billigere priser umiddelbart, men der kommer ikke noget nyt på markedet.

Det var hverken ment positivt eller negativt - det var blot en kold konstatering. (hvilket mit usædvanlige brug af smilies (den kloge mand) også skulle symbolisere

At andre kan finde det billigere andre steder - jamen det er vel ikke overraskende. Det er jo frie markedskræfter, der hersker i Danmark.

Så kæden hopper vel af, fordi man ikke sætter sig ind i, hvordan almindeligt købmandsskab - som du så udmærket beskriver omkring opstart af din forretning - nu en gang fungerer i Danmark, der jo udmærker sig ved en masse små forhandlere, der brænder for en lidenskab - og ikke blot et stort varehus, der brænder for at sælge nogle varer til en hver pris - uanset om man træder nogle over tæerne undervejs.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5874 by McCloud
Replied by McCloud on topic Ny whisky butik på nettet.

Jeg tror, at min kommentar om, at det udelukkende var MAC Y produkter på hylderne, fik McCloud til at skrive noget helt andet, end mit budskab var.

Jeg mente i bund og grund blot, at det var MAC Y ´s (i øvrigt udmærlede og brede) sortiment, der lå "bag" butikken - sådan at forstå, at jeg ikke så noget nyt og revolutionerende i, at der kommer en ny netbutik - det giver - måske - lidt billigere priser umiddelbart, men der kommer ikke noget nyt på markedet.


Nånå nånånå, men manden kan da svare for sig selv - hvis man altså blev spurgt, Flemse. :roll:

Mit indlæg skyldes ganske enkelt, at det før har været oppe at vende at et par online-whiskybutikker, der udelukkende har solgt produkter fra Mac Y ikke overholdt de helt basale regler for markedsføring. Det undrede mig blot hvis Mac Y endnu engang ville lægge navn til en pirat på nettet.

Og så - undskyld mig - virker det jo for nemt at oprette en whiskybutik på nettet. Det kan man jo få enhver teenager til. :wink: Eller hvad Søren? Kan vi alle bare oprette en butik med Mac Y produkter? Skal man have lager? Ellers så er jeg med på vognen!

Men Søren skal jo svare som han gør, og oven i købet ser han en perfekt anledning til at rygklappe sig selv for hvor underskøn og hæderlig Mac Y er i den sammenhæng. Måske ville det være bedre reklame for Macy at vi andre roste deres ellers glimrende produkter - ellers kunne Søren vel få nogle af forhandlerne til at skrive :)

Klap lige hesten
McCloud

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5876 by Macdeffe
Hvis jeg kun gav min mening til kende når jeg blev spurgt så fik jeg ikke skrevet mange indlæg :-)

MacDeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • SørenNørgaard
  • Visitor
  • Visitor
18 years 10 months ago #5889 by SørenNørgaard
Replied by SørenNørgaard on topic Ny whisky butik på nettet.
Nej, enhver kan ikke blive forhandler. Det kræver hjerte for sagen, en forretningsplan og ikke mindst et CVR nr.
Nej, MAC Y støtter ikke hverken lumske eller pirat hjemmesider - hvad det end måtte være - med mindre det handler om rom. Rom har jo berøring med de historiske pirater!

McCloud sidder åbenbart inde med oplysninger om Eddie Mogensen, som er personen bag firmaet og hjemmesiden Macgillispie, som vi som leverandør ikke kender til. Eller også skydes der bare i alle retninger!?

Vi kender Eddie Mogensen som en whisky elsker - først af alt. Dernæst som en handelsmand - som afholder smagninger og sælger til de lokale erhvervsliv i området han bor i. Eddie Mogensen har så sent som i dag, sammen med Hammel Whisky Klub, arrangeret en Brora og Clynelish smagning 5. august 2005 i Svendstrup Forsamlingshus. Der er kun 30 pladser - så nu skal hesten spores!

Eddie har også besøgt mange destillerier i Skotland - vi tror næsten dem alle - og deler gerne ud af sine oplevelser og fotos fra disse rejser. Det sætter vi stor pris på. Så begynd bare at klappe krikken, McCloud!

Jeg synes det ville klæde dig at stige ned fra hesten og give dig til kende. Det er let at sidde der og skyde på lovlydige borgere efter behag, når du ikke skal stå til ansvar for dine beskydninger!

Jeg synes du skylder Eddie Mogensen en undskyldning for den urimelige kritik du rejser overfor den hjemmeside han nu har lavet efter ca. 1 års virksomhed som forhandler af whisky. Hvorfor Eddie har valgt kun at fortælle om vores produkter på sine hjemmeside (jeg ved han også sælger andre) ved jeg ikke? Det kan have noget at gøre med de årsager jeg tidligere har remset op!

Og nej - McCloud - jeg ville ikke bede en kunde om at "rygklappe MAC Y". Det klarer vi selv - vi står nemlig ved den måde vi driver virksomhed på. Vi behøver ikke dække os bag nogen andre.

Jeg er oprigtig ked af at du ikke bryder dig om vores "metoder" - men det trøster mig så, at der så heller ikke kan være andre whisky importører der kan finde nåde for dit falkeblik!

Med venlig hilsen
MAC Y AS
Søren Nørgaard

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5891 by McCloud
Replied by McCloud on topic Ny whisky butik på nettet.

Nej, enhver kan ikke blive forhandler. Det kræver hjerte for sagen, en forretningsplan og ikke mindst et CVR nr.
Nej, MAC Y støtter ikke hverken lumske eller pirat hjemmesider


Så blev det jo klart for alle.

McCloud sidder åbenbart inde med oplysninger om Eddie Mogensen, som er personen bag firmaet og hjemmesiden Macgillispie, som vi som leverandør ikke kender til. Eller også skydes der bare i alle retninger!?


Jeg aner ikke ganske enkelt ikke hvem Eddie Mogensen er. Hvis man ikke kan stille spørgsmål, så er det jo ærgerligt. Min indvending gik ganske enkelt på at jeg før har set sider, hvor produkter fra Mac Y blev forhandlet via nettet af virksomheder uden fysisk adresse eller synligt CVR-nr., som det ellers er påbudt. Hvis I selv har aflivet den slags tiltag, så er det jo bare fint, men hold Eddie uden for med mindre du vitterligt vil tale om hans fortræffeligheder - så lad os da høre om dem i et nyt emne.

Eddie har også besøgt mange destillerier i Skotland - vi tror næsten dem alle - og deler gerne ud af sine oplevelser og fotos fra disse rejser. Det sætter vi stor pris på. Så begynd bare at klappe krikken, McCloud!


Jamen, så skal Eddie da komme til Fyn og klappe hest med os herovre. Det må jeg vende med Eddie.

Jeg synes det ville klæde dig at stige ned fra hesten og give dig til kende. Det er let at sidde der og skyde på lovlydige borgere efter behag, når du ikke skal stå til ansvar for dine beskydninger!


Flot, Søren. Jeg har ikke skudt på nogen og står ikke frem. Jeg siger at jeg før har set den slags online-butikker med Mac Y's produkter - og tænkte "Er det her en mere?" Det har vi så fået afkræftet. Jeg kunne kun finde whiskybutikken.dk og Eddies MacGillespie.dk, som ikke har CVR-nummer. Forhåbentlig har I selv opdaget det og er på sagen. Det er jo rimeligt enkelt at overholde de basale regler for markedsføring - især hvis jeres krav er, at man SKAL have et SE/CVR-nummer.

Du kunne jo have valgt at se det som en hjælp og skrevet til Eddie om han ikke lige kunne sætte CVR-nummer på, men tak for en omvej du har valgt.

Jeg synes du skylder Eddie Mogensen en undskyldning for den urimelige kritik du rejser overfor den hjemmeside han nu har lavet efter ca. 1 års virksomhed som forhandler af whisky. Hvorfor Eddie har valgt kun at fortælle om vores produkter på sine hjemmeside (jeg ved han også sælger andre) ved jeg ikke? Det kan have noget at gøre med de årsager jeg tidligere har remset op!


Jeg giver ingen undskyldning. Hvis du oplever frustration over spørgsmål til jeres forhandlere, så er det en sjov måde at tackle det på. Jeg vil gerne have at du blander Eddie uden om, jeg har ikke nævnt ham og at manden i det hele taget er fremstillet ved navn nu, skyldes dit indlæg. Hjemmesiden HAR ikke noget CVR-nummer som markedsføringsloven påbyder - det virker glemsomt og giver i hvert fald ikke mig lyst til at købe hos MacGillespie.dk.

Og nej - McCloud - jeg ville ikke bede en kunde om at "rygklappe MAC Y". Det klarer vi selv - vi står nemlig ved den måde vi driver virksomhed på. Vi behøver ikke dække os bag nogen andre.


Jeg er kun glad for at det kommer frem i lyset på den måde. Jeg skal i fremtiden undlade at rose Mac Y, næste gang jeg skænker et af jeres produkter. Jeg kan så kun opfordre folk til det samme.

Jeg er oprigtig ked af at du ikke bryder dig om vores "metoder" - men det trøster mig så, at der så heller ikke kan være andre whisky importører der kan finde nåde for dit falkeblik!


Jeres metoder er sikkert fine - I må jo tjene mange millioner efterhånden, så store som I er blevet i Danmark, så de kan jo ikke være dårlige, ellers ville folk vel ikke handle med jer. At I HAR fine metoder, har du jo fået sagt nu, så der er vel ikke så meget at være ked af. Det lyder som om du føler dig angrebet. Jeg ved hvad jeg har set, det har I så taget hånd om eller ændret - fint. Du kan ikke tage min oplevelse fra mig eller få den til at gå væk ved at sige fyfy.

Det er vel et diskussionforum for at vi kan diskutere og spørge åbent. Hvis ikke man kan tale åbent, så må enten Søren eller jeg pakke og ride mod solnedgangen.

Pferdstarke
McCloud

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5892 by hysse
Replied by hysse on topic Ny whisky butik på nettet.
Du kunne jo også vælge at ringe til Søren - så vi andre ikke skal blandes ind i "ævl og kævl" om ord. Så bryder du naturligvis din anonymitet - som du åbenbart - uvist af hvilken grund - skjuler dig under.

For hvis du ikke har sagt noget, som du ikke vil stå ved - hvad er så problemet???

Hysse

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5893 by Spojs
Replied by Spojs on topic Ny whisky butik på nettet.
Jeg tror lige jeg faldt af hesten her
.
Hvordan er vi nået fra en online whiskybutik til ikke at ville have noget med MacY produkter at gøre?

At butikken ikke har et synligt CVR-nr. har vel ikke noget med MacYs produkter at gøre? Og det er vel hellere ikke deres job at undersøge den slags?

Og jeg nægter at tro på at nogen som helst whisky forretning herhjemme er guldgruppe, jeg har ihvertfald ikke hørt om nogen med guldblad på carporten. Men det står vel alle frit for at starte en butik hvis de ønsker og handle med de produkter de ønsker.

Spojs

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5894 by dmwa
Replied by dmwa on topic Ny whisky butik på nettet.

Min indvending gik ganske enkelt på at jeg før har set sider, hvor produkter fra Mac Y blev forhandlet via nettet af virksomheder uden fysisk adresse eller synligt CVR-nr., som det ellers er påbudt.


Nu lader det til, at det er en af dine kæpheste... :lol: - men er der reelt en regel om det??? Er det ikke kun, hvis man ikke fremsender en faktura med CVR-nummer påført??? Har klippet dette citat fra www.danmark.dk

"Danske virksomheder
En dansk virksomhed, der sælger og markedsfører sine varer via internettet, skal følge de danske regler for salg og markedsføring.

Og en enkeltmandsvirksomhed, der ikke er momsregisreret (de findes!) - kan vel heller ikke have et CVR-nummer - så jeg tror ikke 100% på den regel? Nu er en whiskybutik jo næsten tvungen til at være momsregistreret - så det ser vi lige bort fra.

Slainthe

DANSK MALTWHISKY AKADEMI

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5895 by Duffer
Replied by Duffer on topic Ny whisky butik på nettet.
Jeg mener at have læst et sted at man ikke skal have et moms/CVR nummer sålænge omsætningen ikke overstiger 50.000 kroner - eller deromkring...

I øvrigt rart at se så mange indlæg på en dag - de sidste 14 dage har siden lagt lidt i dvale :cry:

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

  • mark&co
  • Visitor
  • Visitor
18 years 10 months ago #5897 by mark&co
Replied by mark&co on topic Ny whisky butik på nettet.
Til McCloud...

Her er det så det eftersøgte CVR nr.: 27877834 MacGillespie. Så skulle der ikke være nogen tvivl længere eller noget at diskutere på det punkt... :roll:

Hilsen

Mark&co

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 10 months ago #5911 by McCloud
Replied by McCloud on topic Ny whisky butik på nettet.
Tak for det :lol:

Ja, spændende hvordan Søren kom fra at jeg stillede spørgsmål ved online-butikkers troværdighed til at vi ikke kan lide Mac Y's produkter. Det synes jeg ikke jeg har givet udtryk for - nærmere omvendt har jeg rost deres Rom Sacarpa. I følge Søren er det så ikke tilladt, da Mac Y ikke vil dække sig bag nogen, men selv kan stå frem. Fint med mig.

Mht. SE/CVR-nummer så er det BLEVET en af mine kæpheste alene fordi jeg er blevet snydt af onlinebutikker. Som regel kender de ikke reglerne for markedsføring på nettet og heller ikke reglerne for refundering af vare eller håndtering af dem. Og det irriterer mig. :x

Jeg må sige at jeg synes det er i orden, at jeg så stiller spørgsmålstegnet ud for Mac Y. Når antallet af produkter er så ens, så er det lidt det samme som at stille spørgsmålstegnet til Lego, hvis BR eller Toys R Us var uvederhæftige. :twisted: det ville ødelægge enhver virksomheds ry og rygte. Søren har jo slået fast at man skal have en forretningsplan og et CVR-nr. ellers er man ikke med i klubben, og så man vel også stå frem med det. Hvorfor ville skabe usikkerhed hos kunderne :?:

Men det var der ingen der var, alle er lykkelige, jeg fik mit CVR-nummer. :D

Godnat og sov godt.

McCloud.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.265 seconds