Med humor kommer man langt....

More
17 years 6 months ago #9435 by Duffer
Bemærk teksten
SÅ HVIS DU SKAL OPGRADERE DIN SAMLING SÅ ER DER KUN DEN ENE FLASKE
70CL ..............40% FLASKE NR 6404


1. Opgradere :lol:
2. Prisen for denne udsøgte whisky (forhandlet af Aldi) er hvis jeg ikke husker forkert kr. 99 i forretningerne
3. Flaske nummer 6404 - jeg kan tage fejl, men er temmelig sikker på at de IKKE er nummereret

my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI ... Catg=10521

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9436 by Peteys
OK, har ellers aldrig hørt om den her flaske, er det en man kan få normalt?
Nå men hvis den kun koster 100 i Aldi ku det jo være man sku smutte forbi...
om ikke andet så for at lave en smagning med de billigste whiskyer man kan finde, ku være meget sjovt at få lov til at drikke whisky en aften bare for at blive fuld... ( altså uden decideret nydelse involveret, og uden det går særligt hårdt ud over pengepungen)

Slainthe
Peteys

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9437 by Duffer

OK, har ellers aldrig hørt om den her flaske, er det en man kan få normalt?
Nå men hvis den kun koster 100 i Aldi ku det jo være man sku smutte forbi...
om ikke andet så for at lave en smagning med de billigste whiskyer man kan finde, ku være meget sjovt at få lov til at drikke whisky en aften bare for at blive fuld... ( altså uden decideret nydelse involveret, og uden det går særligt hårdt ud over pengepungen)

Slainthe
Peteys


Jeg tror kun de har den engang i mellem.
Jeg har også set den Aldi i Tyskland en gang i mellem.
Jeg mener der har været en tråd hvor der var flere bud på indholdet ???

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9445 by Towle
Tø-hø, samme sælger har et par flasker "Black Bottle". Her og nu pris 299 kr., men højeste bud er allerede oppe i 274 kr., hvortil der kommer 68 kr. i fragt. Så er den vist betalt ;-)

Venlig hilsen
Kurt

Venlig hilsen
Kurt "Towle"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9455 by fao
Replied by fao on topic Med humor kommer man langt....
Towle skrev:

Tø-hø, samme sælger har et par flasker "Black Bottle". Her og nu pris 299 kr., men højeste bud er allerede oppe i 274 kr., hvortil der kommer 68 kr. i fragt. Så er den vist betalt


Betalt og betalt.. du skulle alligevel betale 149,- i netto for ca. 5 uger siden :lol:
Frank

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 6 months ago #9458 by Chief
Det var dog en imponerende pris for en Black Bottle. Den faste pris på auktionen er kr. 349,00 og buddene er nu oppe på kr. 299,00. Så med fragtprisen på kr. 68,00, så er den i hvertfald godt betalt. Netto har her i Vordingborg igennem mange måneder haft Black Bottle til fast pris på kr. 149,00, og der er vist stadig et par flasker tilbage.

Nå, men der er stadig et par dage til auktionen lukker, så det bliver interessant at se hvad den endelige pris bliver. :roll:

Med venlig hilsen
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9772 by MichaelLarsen
Tjaaaaa, måske man en dag skulle lægge vejen forbi Vordingborg. Ikke så meget for at købe flasker, men mere for at blive velsignet med lidt god humor fra Chief.

Åhhhhh, har været til smagning hos vore Skotske ven i teltet, Port Ellen 21 og 26 desværre nede på 50%, Caol Ila og Macallen i keramikflaske....hmmmmmmm.

Håber både du og din tålmodige kone har det godt.

MIC

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9776 by Chief
Hej MIC

Er ganske misundelig. Jeg har stadig en sjat tilbage af min 21 års Port Ellen fra Douglas Laing. Ved du om vores hurtigsnakkende ven i Heinsberg stadig har flasker fra Signatory's "Silent Stills" ? Jeg har et par dramme eller 5 tilbage af min 20 års Brora fra 1981 og min Milburn fra 1983. :D

Hvis din vej falder forbi, skal vi nyde et par dramme sammen. :wink:

Hils din søde kone.

Mvh
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.271 seconds