Balvenie 12 yo & Bowmore 12 yo

More
17 years 5 months ago #9665 by BenRiach
Kvickly har fra den 13. november til og med den 18. november, tilbud på Balvenie 12 yo doublewood, og på Bowmore 12 yo, til henholdsvis 219 kr, og 250 kr.

Jeg ved ikke helt hvor stor en besparelse det er, men jeg kan da informere om at Balvenie ´s 12 yo doublewood har vundet guld ved ISC (international Spirits Challenge).
Så jeg har da selv tænkt mig at anskaffe mig sådan en.

BenRiach

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9666 by Peteys
Balvenie Double wood har jeg ikke set billigere end 299 i Danmark så det er da lidt billigt.

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9669 by Duffer

Så jeg har da selv tænkt mig at anskaffe mig sådan en.
BenRiach


Det kan du roligt gøre. Balvenie'en er en ganske udmærket whisky med stor "value for money"

"A fool and his money are soon parted"

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9670 by Thyge
Jeg købte selv en Balvenie 12y. Doublewood i Kvickly for en måned siden til 219,- Som jeg husker det er det 50 kr. billigere end hos Calle i Tyskland. Altså - Køb!!! Den smager rigtgit dejligt. Bowmore kender jeg ikke.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9681 by Chief
Hej BenRiach

Kvickly har endvidere Cragganmore 12 yo og Glenfiddich Caoran Reserve 12 yo til kr. 279,00. Taget i betragtning, at det er 1 L flasker er det vel også en fornuftig pris. :)

Her i eftermiddag var jeg en tur i Kvickly og mødte to af vores medlemer, som bar et par flasker hjem. Vi ses den 22.

Mvh
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9682 by fao
Replied by fao on topic Balvenie 12 yo & Bowmore 12 yo
Ovennævnte priser er vist ved, at være standard priser i Kvikly Ekstra, Kvikly og SuperBrugsen.
Jeg tror man altid kan finde dem til disse priser i af forretningerne.

Frank

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9684 by Chief
Du har ganske ret, Frank. Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen med disse priser.

Men det som efterhånden godt kan undre mig er, at sortimentet næsten ikke varierer. Det er så godt som altid Balvenie Doublewood, Cragganmore, Glenfiddich, Bowmore, Caol Ila, Dalwhinnie og Laphroig. Jeg har talt med pusheren i det lokale Kvickly og spurgt ham om ikke det var en ide at komme med tilbud på nogle af de andre whiskies, som de f.eks. sælger på nettorvet. Taget i betragtning, at Coop gerne vil have en større andel af det danske marked var det måske meget relevant. Men svaret var, at det er ikke noget han bestemmer, men at det "bliver trukket ned over hovedet" på ham fra Coop Danmark.
Men nu vil han tage kontakt med Coop, men han mente ikke det gav noget resultat. :(

Selvfølgelig kan man da bare handle på nettorvet, men de har aldrig så gode tilbud, som dem man kan købe direkte i forretningerne.

Mvh
Niels

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
17 years 5 months ago #9698 by BenRiach
Uhm :D

Det var da et fortræffelig whisky til den slags mønt.
Jeg kan kun sige til dem der måske er lidt i tvivl, KØB KØB KØB, det kan simpelthen ikke betale sig at lade være.

Vi ses i hvert fald den 22. Niels, kan knap nok vente :lol:
Men jeg kan forstå at man bliver nødt til at have lidt rede penge med, har du nogen anelse om i hvad for et prisleje de forskellige flasker kommer til at ligge i??

Hilsener

BenRiach

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.141 seconds