Port Charlotte - køb af tønde

More
20 years 10 months ago #100 by karlejnar
Så nærmer tiden sig, hvor vi skal til at bestille en Fresh Bourbon Barrel med Port Charlotte (Bruichladdich - 40ppm phenol).
Vi kan dog godt bruge lidt flere andelshavere, og da nogle tidligere har vist interesse for køb af tønde, vil jeg da lige give det en chance her.

Andelen bliver 700-1200 dkr afh. af antal.
Dertil kommer afgifter, VAT, aftapning, m.m.
Ved 12 år, 46% og 0.7l flaske bliver slutprisen incl. ny dansk afgift ca. 210 dkr (30 flasker ved 10 andele)
Ved cask strength (60%) ca. 330 dkr (24 flasker ved 10 andele). Prisen er dog her noget mere usikker, da jeg ikke kender UK afgift pr. l., men har sjusset den udfra afgiften på 46 %.

Vi regner med lagring i min. 10 år, og meget kan jo ske med afgifter m.m. i den tid, så de angivne slutpriser skal tages med forbehold.

Der er mulighed for at spare på fragten og den danske afgift, hvis man personligt henter en kasse med 12 ad gangen, og lader resten stå i \"bonded warehouse\". Men det kræver selvfølgelig, at man lige tager til Skotland.

Hvis dette har vagt din interesse, så send mig en mail, og jeg sender materiale - eller kig evt på www.bruichladdich.com under \'cask offers\'

Men skynd dig, vi bestiller snart

Slainte
Karl Ejnar
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.314 seconds