Westering Home.!

More
15 years 9 months ago #15752 by Golfarne
Westering Home.! was created by Golfarne
Hej til alle.
Jeg har i min ferie i sidste uge købt en whisky hos Calle i Flensburg.
Det er en 18 år Bunnahabhain ikke noget særligt, men til en fornuftig pris, jeg så den i Silkeborg til den nette sum af 619 Kr. Fik den hos Calle til 410 Kr.
Men det er nu slet ikke derfor jeg skriver, nej jeg har set på en 12 år udgave, navnet Westering Home og opdaget at det er en skotsk ballade, altså en folkevise.
Læste lige nyhedsbrevet fra Whiskynyt, hvor man skriver at man kunne nyde en dram og læse en god bog, hvorfor ikke nyde en dram, og høre denne ballade fra Islay, sunget af
Norma Munro. www.whiskyclassified.com/westeringhome.html
Eller den anden sang hun synger Scotia's Gold, sådan som jeg læser det, er det David Wishart der har skrevet teksten, men Norma Munro har følt sig inspireret af Charles Maclean bog Skotlands Guld. www.whiskyclassified.com/scotiasgold.html
Nyd en god dram fra feks. en fra Islay og lad jer underholde af Norma Munro og hendes stemme som er lige så klar og ren som det vand man bruger til den Whisky i har i glasset.

Hilsen
Golfarne

Jeg er samler - men drikker i ny og næ.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 8 months ago #15790 by Golfarne
Replied by Golfarne on topic Westering Home.!
Hej til alle.
Nu er der 100 der har været på besøg på denne tråd, og her sidder jeg og nyder
Norma Munro's sang, og en Laphroaig Quarter cask, helt alene, det synes jeg lige i skulle tænke lidt over.
Hilsen
Golfarne

Jeg er samler - men drikker i ny og næ.

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
15 years 8 months ago #15794 by JimTaggart
Replied by JimTaggart on topic Westering Home.!
Hej Arne

Du er ikke alene. Skål for poesien, for trangen til at udtrykke glæden, skønheden, kaoset - det vi kalder livet. Og så siger jeg farvel til de sidste dråber Highland Park Capella. Ikke sikkert jeg får dén at smage igen.

Venlig hilsen
Lars

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.236 seconds