MacDeffe's Pakkekalender 2006

More
16 years 5 months ago #13494 by Peteys

24. December

Men jeg tror nu jeg vender tilbage om nogle dage med en nærmere uddybning af den her malt


Et par dage? Hvordan smagte Miltonduff ´en så?

Peter

ps, jeg går dig i bedene med pakkekalenderen i år, har nogen miniaturer der skal udryddes :wink:

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13496 by karlejnar

ps, jeg går dig i bedene med pakkekalenderen i år, har nogen miniaturer der skal udryddes

Det gør jeg også - det er nok den eneste måde jeg får gang i de mange samples jeg har gemt/byttet mig til :wink:

Jeg tror forresten jeg vil bruge den skotske udgave af en pakke-/chokoladekalender. Den har 25 dage og derefter 6 låger med nedtælling til nytårsaften. Det giver jo en god undskyldning for at nyde 7 mere :P

Slàinte
Karl Ejnar
Jeg er ikke samler - blot lidt bagud med at drikke ;-)

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13497 by Peteys
Ja og så får jeg øvet mig lidt på at lave smagsbetragtninger, point skalaen lader jeg være efter Jim Murray, med det i mente at jeg er mere kritisk end ham!
Så kan man jo altid selv lægge til hvis der er noget man overvejer at investere i, eller har lyst til at sammenligne med noget.

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13498 by Hering

Ja og så får jeg øvet mig lidt på at lave smagsbetragtninger, point skalaen lader jeg være efter Jim Murray, med det i mente at jeg er mere kritisk end ham!

Du kan jo overveje at kvitte smøgerne, så du kan smage lige som os andre - og ikke kun smage to kedelige røgwhiskies på hver side af en fantastisk Cragganmore :twisted:

Hering

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13499 by Peteys
haha, mine smagsløg fejler ikke noget, jeg gættede da mere rigtigt sidst der var torsdagssmagning med niller og pede, men nå nej der var du jo ikke til stede.....

Peter

Den bedste dram er den næste dram!

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
16 years 5 months ago #13510 by Macdeffe
Jeg kan kun sige at en whisky pakkekalender gør December en del sjovere :-) . Og det bliver da spændende læsning. Selv har jeg linet op til 2007 udgaven, og glæder mig :-)

Macdeffe

Self-Styled Whisky Connoisseur

danishwhiskyblog.blogspot.com/

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.254 seconds