Tur til Islay efterår 2005

More
19 years 3 months ago #4032 by dmwa
Replied by dmwa on topic Tur til Islay efterår 2005

Har lige købe to stk. retur billetter Lübeck-Glasgow Prestwick, pris ialt for begge to kr. 681,- incl. skatter og afgifter
Eneste ulempe er vi skal først afsted til april

Frank


Hej Frank

Har du set, at de har ændret ud- og hjemrejsetidspunkter KRAFTIGT? Du skal vist lige checke din rejseplan igen!

Flemming

Please Log på or Create an account to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #6840 by MOM#1
Replied by MOM#1 on topic Tur til Islay efterår 2005
Ja, så er vi kommet hjem fra en fantastisk tur til Islay, med en lille afstikker til Campbeltown. Vi var 6 gutter afsted og det endte med at vi boede på self catering i Port Ellen (Tigh Cargaman), kan klart anbefales til andre. Vi havde nogle fantastiske rundvisninger og smagninger, som Ardbeg-fan må jeg nævne vores rundvisning på Ardbeg. Det var manageren Stuart Thomson der viste os rundt - og den mand brænder virkelig for det han laver. Der var så meget gejst og entusiasme i den rundvisning at jeg stadig kan høre hans fortællinger for mig. At vi så sluttede af med at smage en 30 årig Ardbeg direkte fra sherryfad gjorde bestemt ikke oplevelsen ringere :D
Endvidere fortalte Stuart lidt om deres fremtidige aftapninger - det er planen at Very Young skal "følges" helt op til TEN, så der kommer en 7, 8 og 9 årig udgave. Stuart påstår også hårdnakket at det var en fejl at Glen Moray 1982 blev blandet med Ardbeg 17 års så den nye Serendipity blev lavet. Der kommer IKKE en en 2. batch!!! (Også synd for den gode 17 års....).
Jeg håber der bliver tid til at jeg får skrevet en rejsebeskrivelse, men det bliver ikke lige nu.
Vi var to fotografer afsted, så der er blevet taget en del billeder, i får lige lidt smagsprøver her.

Hilsen Martin - og resten af Men Of Malt
Attachments:

Please Log på or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.123 seconds